Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Zakoupila sem letenky s ČSA na 8.9 2021 pro sebe Natalia Šnobl a moji dcéru Polinu Semenovu na OK895 s odletem ve 14:50 z Moscow sheremetyevo letište. Čekali sme na letišti od osmi Rana kdy sme přileteli do Moskvi s Omsk. Byli sme jedni s prvních když se začala registrace na zavazadla kde přišlo k prvnímu spoždení z důvodu že vaše pracovnice nemohla najít potvrzení v počitači o zaplacených zavazadel a vymahala znovu zaplatit za zavazadlo. Tam sme strávili asi 40 minut než to konečne našla.po tady tomhle zdrženi se postopili prohlídku kde znovu kvůli neschopnostì zaměstnanců letište sme stratili dalších 40 minut kde sem naznačovala že se musíme dostavit k letadlu ale neuspešne. Pro propušteni s kontroly sme s dcérou běželi k letadlu kde vaše pracovnice nám oznámila že sme změškali let a všechno nám propadlo a že nás nepustí do letadla.až po 10 minútovej debate zavolala aby vybrali name kufry z letadla. Servant tyhle osoby bylo absordní. Kvůli něčemu co nebylo zapřičinené naší vynou sme museli strávit čas v Moskvě do druhého dne kdy sem musela opět letenky a zavazadla tento krát s Aeroflotem co mně stale hodne peněz .
Jsem dlouho létajíci osoba ale s takovým přistupem k cestujícim sem se ješte nezetkala. Proto vyžaduji od vás aby nám byli vráceny peníze za letenky a za zaplacené zavazadla. S pozdravem děkuji a očekávam spravedlivého řešení
Natalia Snobl
Návrat všech mojich finančních strát. A zaučení techto zaměstnancū jak zacházet a hlavne jednat ze platícimi cestujícimi
|
Tweet |
Jestliže je nástup na palubu odepřen cestujícím proti jejich vůli a není-li odepření nástupu odůvodněno zákonným důvodem, provozující letecký dopravce cestující neprodleně odškodní a poskytne jim nutnou součinnost (pomoc).
Při výpočtu odškodného se postupuje podle pravidel vymezených v čl. 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004 ze dne 11. února 2004, kterým se stanoví společná pravidla náhrad a pomoci cestujícím v letecké dopravě v případě odepření nástupu na palubu, zrušení nebo významného zpoždění letů. Nařízení je dostupné zde: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/TXT/PDF/?uri=CELEX:32004R0261&from=CS.
Společnost České aerolinie a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti se mohou spotřebitelé obrátit se svými stížnostmi na oddělení vztahů se zákazníky prostřednictvím elektronického formuláře, který je k dispozici na adrese https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/. V případě, že spotřebitel již společnost kontaktoval a nebyl spokojen se způsobem, jakým byl jeho požadavek vyřízen, může se s návrhem na mimosoudní řešení sporu obrátit na Českou obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Rovněž je možné obrátit se na úřad pro civilní letectví (https://www.caa.cz/verejnost/odepreni-nastupu-zpozdeni-nebo-zruseni-letu/).
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.