Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zakoupil jsem boty značky Tobago v oddělení domácí potřeby dne 14.11.2012 prodejny Interspar Prostějov. Boty jsem začal užívat od Března 2014 na pouze na hodinovou cestu do do a ze zaměstnání(50 min jedu autem).U obou bot se začala odlepovat podrážka. První reklamace z 16.6.2014 byla uznána(opraveno-slepeno).Od doby vyzvednutí jsem boty užil výše popsaným způsobem cca 25x a začalo do nich téci 24.10.2014 reklamace neuznána-vada způsobená uživatelem.
Reklamaci jsem nepřevzal, postoupeno k dalšímu posouzení. Dne 14.11.2014 vyjádření prodejny - reklamace neuznána vada způsobená zákazníkem.Obuv jsem odmítl převzít protože s tímto vyjádřením rezolutně nesouhlasím. Podrážka je jako nová. A mě je vštěpováno nadměrné používání.
Výměna zboží,uvedení do náležitého stavu,jiná náhrada
|
Tweet |
Stížnost byla přeřazena na subjekt AHOLD Czech Republic, a.s. z důvodu, že s účinností od 1. ledna 2015 došlo ke sloučení společností SPAR Česká obchodní společnost s.r.o. (SPAR) a Ahold Czech Republic, a.s. (Ahold). K tomuto dni přešel veškerý majetek, smluvní vztahy, práva a závazky společnosti SPAR na společnost Ahold.
Při prodeji spotřebního zboží je záruční doba 24 měsíců. Pokud se v této době na zboží vyskytne vada, spotřebiteli vznikají práva z vadného plnění. Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy kupující po skončení opravy byl povinen věc převzít, se do záruční doby nepočítá.
Pokud existuje nyní mezi stranami spor o tom, zda se jedná o vadu či nikoli, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na soudního znalce a na základě konzultace se rozhodl pro zpracování znaleckého posudku. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. Spotřebitel může rozporovat zamítnutou reklamaci i po uplynutí záruční doby, protože vada byla v záruční době u prodávajícího reklamována, ale měl by tak učinit bez zbytečného odkladu.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.