Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#52655Nedodržení změny doručení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 hodin 34 minut

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2021, před 3 lety

Blanka Chrtová

Znění stížnosti

Během posledního týdne se mi 2x stálo,že jsem změnila doručení balíku do na doručení na poštu . Změna byla provedena včas, což potvrdila v obou případech potvrzující SMS,že změna byla úspěšně provedena a balík bude uložen na poštu. Jaké bylo moje překvapení, když mi v den doručení přišla SMS,že mi bude doručena zásilka a během dne mi v práci zvonil mobil od řidiče,který již byl před domem. Zásilku však nikdo nemohl převzít,protože ani v jednom případě řidič ani nepočkal,než manžel dojde k domácímu telefonu, což nebyla víc než minuta. Je to dost zarážející! Jedná se o poštu Česká Lípa 6,PSČ 470 06.Děkuji Blanka Chrtová.


Požadované řešení

Dodržování zadaných a odsouhlasených změn doručení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2021 13:38, před 3 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.