Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Během posledního týdne se mi 2x stálo,že jsem změnila doručení balíku do na doručení na poštu . Změna byla provedena včas, což potvrdila v obou případech potvrzující SMS,že změna byla úspěšně provedena a balík bude uložen na poštu. Jaké bylo moje překvapení, když mi v den doručení přišla SMS,že mi bude doručena zásilka a během dne mi v práci zvonil mobil od řidiče,který již byl před domem. Zásilku však nikdo nemohl převzít,protože ani v jednom případě řidič ani nepočkal,než manžel dojde k domácímu telefonu, což nebyla víc než minuta. Je to dost zarážející! Jedná se o poštu Česká Lípa 6,PSČ 470 06.Děkuji Blanka Chrtová.
Dodržování zadaných a odsouhlasených změn doručení.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.