Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den chci si stezovat na pani nereknu vam jmeno pac si ho nepamatuju,ale vy si to zjistite.Volala jsem na pobocku na Hlavni 108 Praha Zabehlice ohledne toho zda mi neco prislo jako dopis nebo cokoliv nebo neprislo abych tam zbytecne nemusela protoze bydlim na druhe strane Prahy.Tak volala sem tam dnes 3x nez mi to nekdo zvedl je jedna vec ale aby mi to pani zvedla znudene a ze vubec otravuju a ze neco asi budu chtit to se nezlobte ale to sem si tam mohla rovnou zajit a zazit si to nazivo.Protoze kazdy kdo jde na tu pobocku se citi jak kdyz je tam obtezujete vsechny ! At jdete na jakoukoliv prekazku kazda se tvari jezisi marja co chcete.Proto sem si rekla ze zavolam a to sami.S pani sem mluvila slusne zeptala se ji ona zpruzene tak pockejte…pak slysim pocitat tak ji slusne rikam ze nebyvam v systemu z duvodu ze mi to chodilo na posterestante (aliexpress vetsinou ) ze sem to mivala v krabici takovy a i to sem ji rekla slusne pouze sem to podotkla to nebylo jako neco spatnyho a ona na me zacala rvat do toho telefonu????? No dyt ja to vim jezisi !! A ja ji rikam a co na me kricite dyt na me nemusite rvat a ona se zacala vymlouvat na rousku ne rouskou to nebylo pracuji s lidmi taky a nejecim na ne kvuli rousce nebo necemu takovemu proste necekala ze ji reknu tohle .Vim ze si posta muze zjistit s kym volala bylo to dnes 14.9.2021 volala jsem v 16:42 hovor trval 2 minuty nez sem to tipla takhle se ke me jako k zakaznikovi opravdu zamestanec chovat nebude.
Co s tim udelate netusim,ale doporucovala bych vymenit cely komplet personal na sporilovske pobocce.Jejich chovani byt kohokoliv je neunosne i kdyz tam prijdete.Jejich nechut me znechucuje za ne !
Neco s timhle udelejte s jejich chovanim k lidem respekt k zakaznikum by meli mit vsichni tam!
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman