Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#52659Klamání cenou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2021, před 3 lety

Iva Vidláková

Znění stížnosti

Dobrý den
dne 14.9.2021 jsem ráno v 7.27 hod.v Brně v Kauflandu na Bubeníčkově ulici koupila sýr Cottage 500g.Byl v regále poslední, byla před ním cena 24,90.Platila jsem na samoobslužné pokladně,a po ránu jsem spěchala do práce, a taky mě nenapadlo, že se každý obchod snaží člověka obrat a ošidit. Zaplatila jsem za tento sýr 49,90 a nevšimla jsem si toho. Večer po práci jsem to šla reklamovat, bylo mi řečeno, že výrobek tohoto typu vrátit nelze, což chápu, ale až doma jsem si všimla, že má trvanlivost pouze do DALŠÍHO DNE ! Do 15.9.Proč mi slečna na informacích nenabídla SLEVU??? Ve všech obchodech nabízejí na takovéto zboží velké slevy,a Kaufland nás bude nutit kupovat prošlé zboží za plnou cenu ???
To jsem opravdu nepochopila. Mimochodem, slečna na info byla velmi milá.
Mám ofocenou a schovanou účtenku, a vyfocený i předmět doličný - sýr cottage.


Požadované řešení

Chtěla bych tento sýr za cenu, za kterou jsem ho viděla označený v regále.
Doufám, že chápete, že mi nejde o 25,-korun,ale o princip.
Děkuji
Vidláková Iva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2021 12:29, před 3 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.10.2021 16:26, před 3 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 15:51, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2022 13:25, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.