Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Klient této pojišťovny mi způsobenou nehodou poškodil mé vozidlo.
Číslo poj. události: 3000314572 ze dne 3.12.2014.
Kromě obou pravých dveří je promáčklá spodní část sloupku a podběh.
Moje auto bylo odvezeno do autorizované opravny Renault Jirkov - Dyršmíd, kam byl pozván odhadce této pojišťovny.
Oprava v této době probíhá, ale:
Náhodnou návštěvou v servisu jsem zjistil, že škoda byla vyčíslena na 80 tisíc korun a kromě výměny dveří se provádí zásah do skeletu - nosné části karoserie. Bude prý proveden výřez spodní části skeletu a vsazen náhradní díl.
Způsob opravy se mi nelíbí, protože je to zásah do nosné části karoserie.
Učinil jsem dotaz na zastoupení Renaultu a oni mi napsali, že opravu provádí autorizovaný servis a bude povedena odborně.
Mě se to ovšem nelíbí, protože tímto zásahem bude znehodnocen můj automobil.
1. Zásah výřezem do skeletu, svarové spoje na původním skeletu a nového dílu.
2. Ztráta záruky 12 let na prorezivění karoserie.
3. Ztráta důvěry bezpečnosti při následném provozu - snížena odolnost vozu při případné havárii.
4. Při pozdějším prodeji vozu musím uvést, že je vozidlo havarované a opravované zásahem do skeletu. Nikdo takové auto nekoupí, jestliže ano, tak za podstatně nižší cenu, než obdobné vozy.
Kromě oznámení pojistné události se mnou pojišťovna nekomunikuje.
Pokyn pojišťovny o způsobu opravy mého vozu se mi nelíbí.
Klient pojišťovny způsobil ZNEHODNOCENÍ mého vozu.
Autoservis přislíbil provedení opravy do Vánoc a já budu muset převzít vozidlo takto opravené.
Dotaz.
Není pojišťovna povinna posoudit stav znehodnocení vozu?
Je pouhá úhrada opravy tímto způsobem dostatečná.
Další dotaz na vyjádření zástupce dovozce Renault.
Může se na voze staré 3,5 let provádět oprava zásahem do skeletu?
Vždyť není zaručena bezpečnost dalšího provozu a bude korodovat celý přivaření náhradní díl ze strany dutiny skeletu.
Třetí dotaz na způsob opravy.
Může autorizovaný servis provádět takový rozsah opravy - zásah do skeletu - nosné části karoserie?
Vždyť je to zánovní auto staré 3,5 let.
Čtvrtý dotaz.
Jsem klientem pojišťovny UNIQA a mám pojištění nadstandartní č: 4734215543.
Proto jsem nahlásil tuto událost také jim. Č. poj. události: 3453981314001. Kromě potvrzení oznámení poj. události se mnou také nekomunikují.
Asi je to nezajímá, protože je to věc pojišťovny Generali.
Když došlo k znehodnocení mého nadstandardně pojištěného vozu, neměla by se mě moje pojišťovna zastat?
Děkuji za odpověď a pokyny, jak mám dále postupovat.
S pozdravem
Štefan Hlaváč
Požaduji odškodnění za znehodnocené vozidlo.
|
Tweet |
Opravou se rozumí uvedení vozidla do stavu před dopravní nehodou. Vůz musí po i opravě splňovat bezpečností a technické podmínky provozu vozidla. Zda jsou tyto podmínky splněny by musel posoudit soudní znalec. V případě, že se nejedná o tzv. totální škodu, kdy pojišťovna vyplácí hodnotu vozu v době jeho poškození, měla by pojišťovna poškozenému uhradit skutečnou škodu, která může spočívat i ve snížení hodnoty vozu. Další postup by se tedy odvíjel od výsledku znaleckého posudku.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.