Společnost


Zalando SE

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#52660Zrušení objednávek bez vysvětlení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2021, před 3 lety

Jan Lysý

Znění stížnosti

Na stránkách Zalando Lounge jsem provedl tři objednávky, které jsem ihned uhradil. Ceny zboží byly velmi příjemné, nicméně mě to nepřekvapilo s ohledem na to, že Zalando Lounge samo sebe propaguje jako eshop s výraznými slevami ve výši 70 % a více procent. Plus za velmi nízkou cenu byly jen určité velikosti zboží, což je také běžná praxe v různých eshopech. Nicméně mi po několika dnech byly objednávky zrušeny pouze s vysvětlením "z důvodu technických potíží" a byl jsem informován o tom, že mi budou vráceny uhrazené peníze. Předpokládám, že důvodem nebylo to, že by zboží nebylo skladem (bylo objednáno hned několik kusů zboží z různých prodejních akcí a od různých výrobců).


Požadované řešení

Nemám zájem o navrácení uhrazené částky, ale o dodání o objednaného a uhrazeného zboží, speciálně pak s ohledem na to, že v obchodních podmínkách nemá Zalando Lounge aktuálně uvedeno, že může samovolně (například z důvodu chybně uvedené ceny) zrušit objednávku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2021 14:59, před 3 lety

Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitel přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitel má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu.

Pouze v případech, kdyby došlo ke zjevné administrativní chybě, že by spotřebitel nemohl v dobré víře předpokládat, že by byl výrobek za uvedenou cenu skutečně prodán, může prodávající namítat neplatnost závazku. Tato chyba však musí být zjevná a cena by musel být neúměrná hodnotě zboží.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Německu, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2021 12:30, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.