Společnost


Zalando SE

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#52661Zrušení objednávek bez vysvětlneí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 6 minut

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2021, před 3 lety

Jan Lysý

Znění stížnosti

Provedl jsem tři objednávky na eshopu Zalando Lounge, které jsem ihned uhradil. Nakoupil jsem zboží za velmi výhodné ceny, což mě ale nepřekvapilo s ohledem na to, že Zalando Lounge samo sebe propaguje jako obchod s astronomickými slevami 70 % i více a kromě toho za nízkou cenu byly jen určité velikosti oblečení, což je v mnoha eshopech běžná praxe. Nicméně mi byly aktuálně všechny objednávky zrušeny a to pouze s vysvětlením "z důvodu technických potíží". Předpokládám, že důvodem nebylo to, že by nebylo zboží skladem (šlo o více kusů zboží z různých prodejních akcí a od různých výrobců).


Požadované řešení

S ohledem na to, že v aktuálních obchodních podmínkách jsem nenalezl upozornění na to, že objednávka může být ze strany obchodníka stornována (např. v případě chybně uvedených informací nebo ceny zboží), nemám zájem o navrácení uhrazených částek, ale o objednané a uhrazené zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2021 15:01, před 3 lety

Tuto stížnost uzavíráme. Je duplicitní se stížností ID 52660.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.