Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Provedl jsem tři objednávky na eshopu Zalando Lounge, které jsem ihned uhradil. Nakoupil jsem zboží za velmi výhodné ceny, což mě ale nepřekvapilo s ohledem na to, že Zalando Lounge samo sebe propaguje jako obchod s astronomickými slevami 70 % i více a kromě toho za nízkou cenu byly jen určité velikosti oblečení, což je v mnoha eshopech běžná praxe. Nicméně mi byly aktuálně všechny objednávky zrušeny a to pouze s vysvětlením "z důvodu technických potíží". Předpokládám, že důvodem nebylo to, že by nebylo zboží skladem (šlo o více kusů zboží z různých prodejních akcí a od různých výrobců).
S ohledem na to, že v aktuálních obchodních podmínkách jsem nenalezl upozornění na to, že objednávka může být ze strany obchodníka stornována (např. v případě chybně uvedených informací nebo ceny zboží), nemám zájem o navrácení uhrazených částek, ale o objednané a uhrazené zboží.
|
Tweet |
Tuto stížnost uzavíráme. Je duplicitní se stížností ID 52660.