Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
mrzí mě ,že si musím stěžovat, ale v sobotu 4.9.jsem chtěla jet ve 12.29hod.rychlíkem ze Žďáru nad Sázavou do Brna,s příjezdem 13.40 hod.Bohužel ale měl 40.min.zpoždění, tak jsem se rozhodla,že pojedu
osobním vlakem,s odjezdem ze Žďáru ve 12.34 hod.a příjezdem v Brně 14.06hod.,protože jsem potřebovala dále pokračovat spojem na Uherské Hradiště, který z Brna má odjezd 14.14hod.s příjezdem do stanice Křižanovice 14.56.hod.Teoreticky jsem měla i z osobního vlaku stihnout přestup na který jsem měla mít 8.min.Bohužel k mé velké nelibosti měl i osobní vlak bez zjevného důvodu 12.min.zpoždění. Ano,není to moc,ale můj připoj byl už bohužel 4.min.v trapu.Když jsem vystoupila v Brně už byl hlášen zpožděný rychlík takže mohl na nás můj přípoj počkat.Nechce se mi věřit že ze dvou vlaků bych byla jediná komu ujel. Takže jsem pospichala z práce, abych svému 83.letému tatínkovi dovezla pozdní oběd v 15.hod.a místo toho jsem mu dovezla prakticky večeří v 17.hod!Paradoxně jezdil celý život jako strojvedoucí.Jezdím na trati Žďár nad Sázavou Brno často a mrzí mě, že je to taková chudinka.Nevadí mi že tady nemáme nejmodernější vagóny,ale ani si myslím že by tady nemusel jezdit takový šrot, kdy jsem často svědkem, že se průvodčí marně snaží několik minut zavřít některé z dveří.
S pozdravem Moťková Jana
Dodržovat jízdní řád
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.