Společnost


Nordic Telecom s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 14 stížnostech.

#52670Neoprávněně naúčtovaný poplatek. Žádná odpověď na reklamaci.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2021, před 3 lety

Miroslav Petrů

Znění stížnosti

V červenci 2021 jsem zaplatil 2 x 395, Kč. Jednou za proběhlý měsíc a jednou do foroty, na měsíc dopředu. Zaplatil jsem i pokutu 132?,- Kč. A přišlo mi drzé vymáhání na dalších 495,- aniž by kdo vysvětlil, kde se vzalo navýšení.
Nic platit nebudu, na vás pošlu stížnost příslušné instituci a službu !?! považuji za ukončenou.

M. Petrů
Žirovnice


Produkt

Mobilní internet za 395, Kč měsíčně.


Požadované řešení

Kompletní vyúčtování za celou dobu, což je cca 1 rok.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2021 14:27, před 3 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.10.2021 12:54, před 3 lety

Bohužel nemáme přesnou identifikaci zákaznického účtu, ale dle uvedených částek se dá předpokládat, že obvyklá cena paušálu je navýšena poplatkem za upomínku. Doporučujeme a prosíme zákazníka, aby nahlásil svou reklamaci prostřednictvím zákaznické linky, případně emailem své pochybnosti ohledně plateb. Na základě jeho podnětu dojde k prošetření celé situace a k vyjádření Reklamačního oddělení. Žádnou reklamaci, která by odpovídala popisu a jménu zákazníka neevidujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.10.2021 15:00, před 3 lety

Bohužel nemáme přesnou identifikaci zákaznického účtu, ale dle uvedených částek se dá předpokládat, že obvyklá cena paušálu je navýšena poplatkem za upomínku. Doporučujeme a prosíme zákazníka, aby nahlásil svou reklamaci prostřednictvím zákaznické linky, případně emailem své pochybnosti ohledně plateb. Na základě jeho podnětu dojde k prošetření celé situace a k vyjádření Reklamačního oddělení. Žádnou reklamaci, která by odpovídala popisu a jménu zákazníka neevidujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2021 16:02, před 3 lety

Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby měl možnost sdělit, jak se stížnost vyvinula a zda mu byla poskytnuta patřičná součinnost k vyřešení problému.

Společnosti děkujeme za vyjádření a nabídnutou součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2021 12:51, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2021 16:12, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.