Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V červenci 2021 jsem zaplatil 2 x 395, Kč. Jednou za proběhlý měsíc a jednou do foroty, na měsíc dopředu. Zaplatil jsem i pokutu 132?,- Kč. A přišlo mi drzé vymáhání na dalších 495,- aniž by kdo vysvětlil, kde se vzalo navýšení.
Nic platit nebudu, na vás pošlu stížnost příslušné instituci a službu !?! považuji za ukončenou.
M. Petrů
Žirovnice
Mobilní internet za 395, Kč měsíčně.
Kompletní vyúčtování za celou dobu, což je cca 1 rok.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Bohužel nemáme přesnou identifikaci zákaznického účtu, ale dle uvedených částek se dá předpokládat, že obvyklá cena paušálu je navýšena poplatkem za upomínku. Doporučujeme a prosíme zákazníka, aby nahlásil svou reklamaci prostřednictvím zákaznické linky, případně emailem své pochybnosti ohledně plateb. Na základě jeho podnětu dojde k prošetření celé situace a k vyjádření Reklamačního oddělení. Žádnou reklamaci, která by odpovídala popisu a jménu zákazníka neevidujeme.
Bohužel nemáme přesnou identifikaci zákaznického účtu, ale dle uvedených částek se dá předpokládat, že obvyklá cena paušálu je navýšena poplatkem za upomínku. Doporučujeme a prosíme zákazníka, aby nahlásil svou reklamaci prostřednictvím zákaznické linky, případně emailem své pochybnosti ohledně plateb. Na základě jeho podnětu dojde k prošetření celé situace a k vyjádření Reklamačního oddělení. Žádnou reklamaci, která by odpovídala popisu a jménu zákazníka neevidujeme.
Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby měl možnost sdělit, jak se stížnost vyvinula a zda mu byla poskytnuta patřičná součinnost k vyřešení problému.
Společnosti děkujeme za vyjádření a nabídnutou součinnost.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.