Společnost


AUTONOVA BRNO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52677Výměna rozvodů, neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2021, před 3 lety

Jindřich Wagner

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 13.7.2021 jsem po telefonické domluvě s panem Dvořákem dovezl moje auto škoda oktavie II 1.2tsi 77kw, r.v.2011 do autorizovaného servisu Autonova Brno s tím, že potřebuji vyměnit rozvody u auta(rozvodový řětěz a vše co k tomu patří) Dne 15.7.mi došla sms, že je auto opravené. Přijel jsem na pobočku, zaplatil a odjel. Zhruba po 14 dnech se začal z levé části motoru v místech výměny rozvodů objevovat při studeném startu zvláštní zvuk, který s postupným zahřátím motoru utichal. Dne 24.8.jsem auto zavezl do servisu k následnému přezkoumání. Druhý den mi volal pan Dvořák a tvrdil mi, že zvuk nemá s rozvody žádnou spojistost, a tak jsem ho požádal emailem o následné vyjádření, čím je zvuk způsoben. Meil zněl taktko:Dobrý den, rád bych dostal vyjádření k problému, se kterým jsem Vás dne 24.8.2021 navštívil v servise. S panem Králíkem jsem mluvil po telefonu a daný problém popsal( zvuk vycházející od spodní kladky, kladky byly při výměně rozvodů dementovány). Po měsíci od výměny rozvodů se objevuje hlasitý zvuk při studeném motoru.. Před výměnou se žádný zvuk tohoto typu neobjevoval. Odpověd zněla takto:Na Vašem vozidle jsou 2 problémy a ani jeden není ve spojitosti s výměnou rozvodů.
Zvuk při startování - hlučné silikonové pouzdro u pastorku startéru - oprava - demontáž ,rozebrání a namazání pouzdra.
Zvuk v motoru - přes vysokotlaké čerpadlo jde benzin do oleje,olej nemá mazivost a nemaže tak jak má.Olej je cítit po benzinu. Navštívil jsem jiný servis, kde následující úkony provedli, ale zvuk nepřestal a dál vychází z levé části motoru. Mechanik se dále pozastavuje nad tím, že nebyl vyměněn při výměně rozvodů olej a byl nalit zpět použitý. To může mít za následek poškození motoru. Rád bych, aby se Autoservis k danému problému postavil čelem a závadu odstranil. S pozdravem Wagner


Produkt

Rozvody na oktavii 1.2 tsi 77wm r.v.2011 nebyly udělány tak, jak měly. Z nepochopitelných důvodů nebyl vyměně olej, což je základní úkon při výměně rozvodů(řetěz) a po nalití starého oleje zpět, pokud čistili olejovou vanu, mohlo dojít k poškození ......


Požadované řešení

Opětovná výměna rozvodů. Oprava.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2021 15:19, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci.

Pokud poskytovatel služeb reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na poskytovatele služeb(nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2021 09:34, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2022 15:40, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.