Společnost


date4friend AG

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:78
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52678Z mé kreditní karty jste již třikrát strhli 592 Kč aniž bych si u vás něco objednal

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2021, před 3 lety

Pavel Novák

Znění stížnosti

Dobrý den. Na svém výpisu z banky Moneta bank jsem dnes 15.9.201 zjistil, že jste mě již třikráte strhli částku 592 Kč aniž bych věděl zač a ani jste mě neupozornili. Na googlu jsem zjistil, že jste nějaká seznamka. Nevím jak jsem se tam dostal. Je možné, že se někdo z rodiny přihlásil mým jménem. Platby z mého účtu proběhly 15.6.2021, 15.7.2021 a 13.9.2021 a to z mého účtu vedeného u banky Moneta bank č.1613***43/06OO na váš účet č. 000464461 /7273/ . Prosím pokud jsem přihlášen o o d h l á š e ní z vaší společnost a podání zprávy. Děkuji za ochotu. Pavel Novák , Pozděchov čp.39, 756 11. mobil : 604****15 Více informací k věci nemám.


Požadované řešení

Prosím o odhlášení z vaší seznamky , aby nedocházelo k dalšímu placení částky 59 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2021 11:22, před 3 lety

Pokud spotřebitel neuzavřel s danou společností smlouvu a není s ní tedy v žádném závazkovém vztahu, není povinen cokoliv hradit a společnost není oprávněna k tomu účtovat či vymáhat jakékoliv plnění.

Pokud společnost zadržuje peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se z její strany o tzv. bezdůvodné obohacení, které je povinna dle § 2991 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vydat spotřebiteli.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud tedy společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2021 16:54, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.