Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5268Neplnění pojistky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2014, před 10 lety

Marta Hořtová

Znění stížnosti

Dobrý den,
nezavinil jsem škodu/č.4146042430, kterou mi pojišťovna zaplatila ze svého odhadu - z povinného ručení toho, co škodu zavinil, avšak jsem pojištěn u Kooperativy i já a to
- komplexním pojištěním vozidla NAMÍRU.

Dle této mojí pojistky mi měla Kooperativa :

- údajně se postarají o vše, když jsem škodu nezavinil, což nesplnili a honili mě - jednak do pojišťovny, do opravny apod.
- nedostal jsem náhradní vůz a auto mi nenechali opravit ani komplexně vyčistit - jak slibují.
Tím mi vznikly další náklady a pojišťovna se stále točí na tom, že mi uhradili škodu, kterou zavinil někdo jiný, o mojí pojistku se stále nikdo nezajímá - poj.č. 6301664027 i když jsem to několikrát urgoval.
Uvažuji o zrušení takto nekorektní pojistky, prosím jen o radu,
jak dále postupovat.


Produkt

komplexní pojištění vozidel - Namíru - č.poj.6301664027


Požadované řešení

mám dát Kooperativu k soudu a pokračovat právní cestou, aby byla tato moje situace vyřešena, když se mnou Kooperativa odmítá jednat?
Děkuji J.Hořt - Jáchymov


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2015 10:28, před 10 lety

Pokud se pojišťovna ve smlouvě zavazuje za podmínek, které byly splněny, k nějakému plnění, vzniká jí z takového ujedání závazek. Doporučujeme spotřebiteli svůj nárok vznést písemně s odkazem na příslušné znění smlouvy či pojistné podmínky. Nesplnila-li pojišťovna smluvní povinnosti a spotřebiteli v důsledku toho vznikla škoda, je možné ji v souladu s § 2913 občanského zákoníku. Pokud spor bude mezi stranami přetrvávat, autoritativně může o právech a povinnostech stran rozhodnout pouze soud.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.1.2015 10:05, před 10 lety

S klientem jsme případ projednali a vysvětlili si veškeré rozpory. Poškozený nárok uplatnil z pojištění odpovědnosti z provozu vozidla pojištěného subjektu, nikoliv ze svého havarijního pojištění. Veškeré uplatněné a prokázané nároky byly uhrazeny, klient byl s vysvětlením spokojen a srozuměn.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2015 10:41, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reakce, stížnost považujeme za uzavřenou s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.