Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
nezavinil jsem škodu/č.4146042430, kterou mi pojišťovna zaplatila ze svého odhadu - z povinného ručení toho, co škodu zavinil, avšak jsem pojištěn u Kooperativy i já a to
- komplexním pojištěním vozidla NAMÍRU.
Dle této mojí pojistky mi měla Kooperativa :
- údajně se postarají o vše, když jsem škodu nezavinil, což nesplnili a honili mě - jednak do pojišťovny, do opravny apod.
- nedostal jsem náhradní vůz a auto mi nenechali opravit ani komplexně vyčistit - jak slibují.
Tím mi vznikly další náklady a pojišťovna se stále točí na tom, že mi uhradili škodu, kterou zavinil někdo jiný, o mojí pojistku se stále nikdo nezajímá - poj.č. 6301664027 i když jsem to několikrát urgoval.
Uvažuji o zrušení takto nekorektní pojistky, prosím jen o radu,
jak dále postupovat.
komplexní pojištění vozidel - Namíru - č.poj.6301664027
mám dát Kooperativu k soudu a pokračovat právní cestou, aby byla tato moje situace vyřešena, když se mnou Kooperativa odmítá jednat?
Děkuji J.Hořt - Jáchymov
|
Tweet |
Pokud se pojišťovna ve smlouvě zavazuje za podmínek, které byly splněny, k nějakému plnění, vzniká jí z takového ujedání závazek. Doporučujeme spotřebiteli svůj nárok vznést písemně s odkazem na příslušné znění smlouvy či pojistné podmínky. Nesplnila-li pojišťovna smluvní povinnosti a spotřebiteli v důsledku toho vznikla škoda, je možné ji v souladu s § 2913 občanského zákoníku. Pokud spor bude mezi stranami přetrvávat, autoritativně může o právech a povinnostech stran rozhodnout pouze soud.
S klientem jsme případ projednali a vysvětlili si veškeré rozpory. Poškozený nárok uplatnil z pojištění odpovědnosti z provozu vozidla pojištěného subjektu, nikoliv ze svého havarijního pojištění. Veškeré uplatněné a prokázané nároky byly uhrazeny, klient byl s vysvětlením spokojen a srozuměn.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reakce, stížnost považujeme za uzavřenou s dosažením dohody.