Společnost


Maloobchodní síť HRUŠKA, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52680Nedodržování nařízení MZČR - zaměstnanců

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2021, před 3 lety

Pavla Řeháková

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 13.9.2021 jsem byla nakupovat v MO Hruška v Javorníku, Nám. Svobody 483, kde při vstupu na dveřích prodejny je cedule, kde je napsáno, že vstup je možný pouze s respirátorem. Ve vnitřním prostoru prodejny ani jedna prodavačka neměla žádnou ochranu dýchacích cest. Na dotaz, proč nemají ochranu dýchacích cest bylo jednou prodávající za pultem s uzeninou ( odstup 0,5m ) sděleno, že je očkovaná, tak proč by to měla nosit. Druhá prodavačka za kasou argumentovala s tím, že ji zákazníci nadávají, proč to nosí, tak to nemá ... tak to jsou důvody! Nevím o tom, že by očkovaní lidé na covid-19 měli v obchodech nějakou výjimku. Prodavačky by měly jít lidem příkladem. Sama jsem očkovaná a respirátor nosím. Žádám o nápravu a dodržování nařízení. Děkuji, Řeháková.


Požadované řešení

Žádám o nápravu a dodržování hygienických opatření nařízeném MZČR.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2021 11:26, před 3 lety

Má-li spotřebitel za to, že došlo k porušení předpisů upravujících práva a povinnosti subjektů v rámci ochrany veřejného zdraví, může se obrátit na hygienickou stanici s podnětem k prověření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2021 12:54, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.