Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den. Dne 13.9.2021 jsem byla nakupovat v MO Hruška v Javorníku, Nám. Svobody 483, kde při vstupu na dveřích prodejny je cedule, kde je napsáno, že vstup je možný pouze s respirátorem. Ve vnitřním prostoru prodejny ani jedna prodavačka neměla žádnou ochranu dýchacích cest. Na dotaz, proč nemají ochranu dýchacích cest bylo jednou prodávající za pultem s uzeninou ( odstup 0,5m ) sděleno, že je očkovaná, tak proč by to měla nosit. Druhá prodavačka za kasou argumentovala s tím, že ji zákazníci nadávají, proč to nosí, tak to nemá ... tak to jsou důvody! Nevím o tom, že by očkovaní lidé na covid-19 měli v obchodech nějakou výjimku. Prodavačky by měly jít lidem příkladem. Sama jsem očkovaná a respirátor nosím. Žádám o nápravu a dodržování nařízení. Děkuji, Řeháková.
Žádám o nápravu a dodržování hygienických opatření nařízeném MZČR.
|
Tweet |
Má-li spotřebitel za to, že došlo k porušení předpisů upravujících práva a povinnosti subjektů v rámci ochrany veřejného zdraví, může se obrátit na hygienickou stanici s podnětem k prověření.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.