Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
V roce 2020 jsem zakoupila u společnosti VODAFONE iPhone SE 2020. Od začátku s ním byly problémy. Telefon přestal úplně fungovat v červnu, kdy jsem ho dala na reklamaci. I přes veškeré komplikace jsem se dočkala vyreklamovaného telefonu. Telefon fungoval přesně 8 dní a opět se vypnul a už se nezapnul. Vezla jsem ho opět na reklamaci a to 16.08.2021 na pobočku ve Strakonicích. Mobil byl přijat a bylo mi řečeno, ať počkám na sms, která přijde až bude telefon opraven. Ale ze si můžu zavolat Cca za 3 týdny jak to s telefonem vypadá. Snažila jsem se na prodejnu dovolat posledních deset dní. Volala jsem Cca 3-8x denně v různých časech. Včera 15.09.2021 jsem na prodejnu dojela, mám to 25 km. Na prodejně byla milá paní, která mi oznámila, ze telefon tam leží opravený od 23.8.2021 a ze nechápe, ze mi nikdo nedal vědět, ze telefon je hotovy. Na otázku proč se nemůžu dovolat mi řekla, ze telefony vůbec nezvedá, protože to nestíhá. Nechápu, jak je možné, aby můj telefon ležel 3 týdny na prodejně aniž bych o tom věděla.
Reklamace telefonu iPhone Se 2020
Platím si u Vás neomezený tarif. Po včerejšku jsem se rozhodla, ze přejdu k jinému operátorovi hlavně z důvodu neprofesionálního chování a také aroganci zaměstnance, když jsem přivezla mobil na reklamaci. Žádám tedy trvalou slevu na svůj paušál.
|
Tweet |
"Vyřídit reklamaci" v sobě zahrnuje i umožnění, aby spotřebitel mohl s reklamovanou věcí disponovat. To znamená, že v (obvykle) 30denní lhůtě by mělo být nejen rozhodnuto o reklamaci (zamítnuta nebo přijata), ale v této lhůtě by měla být reklamovaná věc také:
- buď připravena k vyzvednutí v rámci pracovní doby prodávajícího (o možnosti vyzvednutí však musí prodávající spotřebitele prokazatelně informovat),
- anebo doručena spotřebiteli v poslední den lhůty k vyřízení reklamace do místa jeho bydliště, pokud bylo mezi stranami smluveno, že prodávající věc spotřebiteli doručí.
Tyto závěry vyplývají jednak ze smyslu a účelu zákona, jednak např. z rozhodnutí Obvodního soudu pro Prahu 10, č. j. 34 C 109/2017-32.
V případě uvedeném spotřebitelem v popisu se domníváme, že prodávající o možnosti vyzvednutí reklamovaného mobilu řádně neinformoval a reklamace tak nebyla vyřízena "řádně a včas". V takovém případě by se mohlo jednat o podstatné porušení smlouvy prodávajícím, kdy by spotřebiteli mohl vzniknout nárok na odstoupení od smlouvy podle § 2002 občanského zákoníku.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Loberšínerová, daná záležitost mě velmi mrzí. Jsem si vědoma skutečnosti, že chování a práce našich pracovíků musí být na profesionální úrovni, neboť vytváří mimo jiné obraz naší společnosti. Pod profesionálním chováním si samozřejmě představuji také ochotu, vstřícnost a celkový přístup k požadavkům klienta. Naopak jsem si vědoma faktu, že jakékoli nevhodné a neprofesionální chování může být příčinou mnoha nepříjemností, které mají negativní dopad na naši společnost.
Prosím, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: