Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16.9. 2021 jedu z Brna směr Břeclav, vlakem EC 173 Hungaria. Ve vlaku naprosté smetiště v podobě lahví od piva a jiného smetí. To naše ČD nemají na uklízení čety, které by vlak uklízeli, obzvlášť když se ví že se vezou fotbaloví fanoušci, tedy spíše prasata z Německa? To to smetiště musí jet s ostatními až do Maďarska?? Za takový bordel bych měl rád vrácené peníze, kterou jsem si zakoupil za vlak, který má jet včas a když pravidelně nejezdí už včas, tak by mohl být alespoň ČISTÝ!!!!! Jak dále postupovat ve vrácení peněz?
Vrácení peněz za jízdné.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.