Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#52696Nedoruceni BALÍKŮ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2021, před 3 lety

Jana Stehlíková

Znění stížnosti

Dobrý den,ač nerada dělám někomu problém,už jsem byla bohužel nucena to udělat. JDE o poštu Plzen Doubravka v Masarykově ulici.Tento problém se opakuje každý měsíc.Mam soukromý depozit pro kočky a každý měsíc si nechávám posílat stelivo.Prijde mi zpráva,že mi privezou balik,tak čekám,čekám a nic.Rano mám ve schránce papír,že jsem nebyla doma.Takze si to musím vyzvednout sama.S bolavými zády táhnu 27 kg balík.Jednou i konzervy asi 30 kg.A to v lepším případě. V tom horším,pošta ani neví kde balík je.A tak je to se vším. Pošlou mi kontakt na řidiče,který buď mobil nebere a nebo má číslo 2 dny nedostupné. Nezlobte se na mě, já také dělám s lidmi a vím že je to někdy těžké, ale na co si platím doručení domů, když si pak balík nosím sama,a nebo si ho dohledávam,abych věděla,kde ho vyzvednout.Na této poště, dělají arogantní zaměstnankyně.A o dorucovatelych ani nemluvím.Pritom vždy dostanou od cesty a není to málo. JEDINÝ DORUCOVATEL BALÍKŮ KTERÝ JE SLUŠNÝ, OCHOTNÝ, MI POVEZE BALÍK ZÍTRA V 11 H.jmeno nebude těžké pro vás si zjistit. Jezdí do Tachova a spolupracuje se společností Propejska.cz. Tenhle jediný člověk má u pošty co dělat. ZASLOUŽIL BY ODMĚNU.Asi před rokem mi jedna doručovatelka vyrvala schránku, aby tam mohla narvat katalog.Pak mi ještě vynadala že je to moje chyba,že jsem nebyla doma.Takove lidi vy zaměstnavate?Doufám, že už se tyhle chyby nebudou nikdy opakovat.S pozdravem Jana S.


Požadované řešení

Vyřešit bordel na poště


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2021 15:26, před 3 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.