Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
měl jsem tarif na internet v mobilu v akci na 2 roky. Nyní po uplynutí mi přišel email o změně tarifu. Nový tarif nechci a tak jsem neprodleně následující pracovní den vyhledal prodejnu O2 s tím, že nový tarif nechci a chci službu ukončit. I tak mi je účtována výpovědní lhůta. Číslo kterého se to týká je 725925328. Já nechci platit cca 400 kč dalších 6 týdnů, když jsem okamžitě smlouvu po změně tarifu ukončil. Stejně tak jsem vypovídal adsl internet, protože se stěhuji mimo republiku. Internet využívám asi 4 roky, bez závazku a i tak musím čekat 6 týdnů na výpověď, i když v době objednání služby, takové výpovědní podmínky nebyly.
Okamžité ukončení nového tarifu, ne ve výpovědní lhůtě 6 týdnů
|
Tweet |
V souladu s všeobecnými obchodními podmínkami lze smlouvu vypovědět ve lhůtě 6 týdnů. Všeobecné obchodní podmínky tvoří součást smlouvy a jsou pro účastníka závazné.
Dobrý den, výpovědní lhůta při rušení služeb – a to jak pevných, tak mobilních, je 42 dní – 6 týdnů.
Při změně výpovědní lhůty, stejně jako při jakékoliv jiné změně všeobecných obchodních podmínek, zákazníky včas informujeme, nejčastěji upozorněním ve vyúčtování.
Výpovědní lhůta 6 týdnů je tedy platná.
Václav Brožek
Guru pro Social Media, O2 CZ
Prislo mi oznameni o tom, ze jsem prerazen na jiny tarif. To jsem nechtel a hned podal vypoved. Neresim vseobecne podminky. S novym tarifem nesouhlasim a proto nevim proc bych mel 6 tydnu platit neco co jsem si neobjednal
Hezký den, nejednalo se o přiřazení k jinému tarifu, nýbrž ukončení akční nabídky, což je jev zcela běžný, jelikož akční nabídky jsou akce, které se uzavírají na dobu určitou. Nárok na okamžité ukončení tedy nevzniká.
Václav Brožek
Guru pro Social Media, O2 CZ
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.