Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#5270Výpověď po změně tarifu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2014, před 10 lety

Josef Pokorný

Znění stížnosti

Dobrý den,

měl jsem tarif na internet v mobilu v akci na 2 roky. Nyní po uplynutí mi přišel email o změně tarifu. Nový tarif nechci a tak jsem neprodleně následující pracovní den vyhledal prodejnu O2 s tím, že nový tarif nechci a chci službu ukončit. I tak mi je účtována výpovědní lhůta. Číslo kterého se to týká je 725925328. Já nechci platit cca 400 kč dalších 6 týdnů, když jsem okamžitě smlouvu po změně tarifu ukončil. Stejně tak jsem vypovídal adsl internet, protože se stěhuji mimo republiku. Internet využívám asi 4 roky, bez závazku a i tak musím čekat 6 týdnů na výpověď, i když v době objednání služby, takové výpovědní podmínky nebyly.


Požadované řešení

Okamžité ukončení nového tarifu, ne ve výpovědní lhůtě 6 týdnů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2015 12:13, před 10 lety

V souladu s všeobecnými obchodními podmínkami lze smlouvu vypovědět ve lhůtě 6 týdnů. Všeobecné obchodní podmínky tvoří součást smlouvy a jsou pro účastníka závazné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.1.2015 16:16, před 10 lety

Dobrý den, výpovědní lhůta při rušení služeb – a to jak pevných, tak mobilních, je 42 dní – 6 týdnů.
Při změně výpovědní lhůty, stejně jako při jakékoliv jiné změně všeobecných obchodních podmínek, zákazníky včas informujeme, nejčastěji upozorněním ve vyúčtování.
Výpovědní lhůta 6 týdnů je tedy platná.
Václav Brožek
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.1.2015 17:08, před 10 lety


Josef Pokorný

Prislo mi oznameni o tom, ze jsem prerazen na jiny tarif. To jsem nechtel a hned podal vypoved. Neresim vseobecne podminky. S novym tarifem nesouhlasim a proto nevim proc bych mel 6 tydnu platit neco co jsem si neobjednal

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.1.2015 09:31, před 10 lety

Hezký den, nejednalo se o přiřazení k jinému tarifu, nýbrž ukončení akční nabídky, což je jev zcela běžný, jelikož akční nabídky jsou akce, které se uzavírají na dobu určitou. Nárok na okamžité ukončení tedy nevzniká.
Václav Brožek
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2015 16:44, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.