Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.7. t.r. jsem zakoupila voucher ve výši 490,-kč. Po upozornění, že pro vykonání zákroku potřebuji 10 ks, jsem následující den požádala o storno a vrácení částky na můj účet. Dne 21. 7. jsem obdržela email se sdělením, že fin. částka mi bude vrácena nejpozději do 30 pracovních dnů.
5. září jsem urgovala, že stále mi částka 490,-kč nebyla vrácena. Hned následující den paní Kateřina P. - vedoucí zákaznického servisu, se omlouvala za vzniklé potíže a ujistila mne, že se mohu spolehnout na na připsání peněz na můj účet v nejbližších dnech.
Dnes je 17.9., ale finanční částka mi stále nebyla vrácena.
Vrácení částky 490,-kč na můj účet i s úroky.
|
Tweet |
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.