Společnost


Elimat investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#52706nevrácená storno částka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 14 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2021, před 3 lety

Alena Čechová

Znění stížnosti

Dne 15.7. t.r. jsem zakoupila voucher ve výši 490,-kč. Po upozornění, že pro vykonání zákroku potřebuji 10 ks, jsem následující den požádala o storno a vrácení částky na můj účet. Dne 21. 7. jsem obdržela email se sdělením, že fin. částka mi bude vrácena nejpozději do 30 pracovních dnů.
5. září jsem urgovala, že stále mi částka 490,-kč nebyla vrácena. Hned následující den paní Kateřina P. - vedoucí zákaznického servisu, se omlouvala za vzniklé potíže a ujistila mne, že se mohu spolehnout na na připsání peněz na můj účet v nejbližších dnech.
Dnes je 17.9., ale finanční částka mi stále nebyla vrácena.


Požadované řešení

Vrácení částky 490,-kč na můj účet i s úroky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2021 16:31, před 3 lety

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2021 10:02, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2022 14:54, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.