Společnost


REDOGAN s.r.o.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52707Neschopnost poslat potvrzení o příjetí platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 14 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2021, před 3 lety

Adrian Rrahmani

Znění stížnosti

Společnost je naprosto neschopná. Nejsou ani schopni odeslat potvrzení o přijetí platby na které by se shodovala v částka kterou po mě chtěli uhradit.


Produkt

Vymáhání pohledávek


Požadované řešení

Dostat potvrzení na kterém se částka kterou jsem zaplatil budu shodovat s částkou kterou po mě žádali.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2021 15:35, před 3 lety

Společnost REDOGAN s.r.o. by měla spotřebitele (v souladu s obecnou informační povinností ve vztazích podnikatele se spotřebitelem) řádně poučit a seznámit, za co konkrétně danou částku vymáhá.

Podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je poskytovatel služby povinen na žádost spotřebitele vydat doklad "o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta."

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2021 09:48, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2022 15:20, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.