Společnost


MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#5271Neakceptování odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 24 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2014, před 10 lety

Martin Široký

Znění stížnosti

Dne 6. 3. 2014 jsem na prodejně v Plzni zakoupil mobilní telefon Nexus 5. Dne 3. 11. 2014 jsem se dostavil na prodejnu pro založení reklamace z důvodu, že telefon nechytal signál. Dne 9. 12. 2014 (po 36 dnech) jsem zaslal na prodejnu dopis, že si přeji odstoupit od kupní smlouvy. Následně po doručení mi bylo telefonicky sděleno, že nejsou povinni mě informovat o vyřízení reklamace, tak jsem jim sdělil, aby se mi vyjádřili písemně na dopis. Následně mi dorazil dopis, že neakceptují odstoupení od kupní smlouvy. Zastavil jsem se tedy opětovně na prodejně s vytištěnými podklady, že jsou povinni avšak i na toto tvrdily, že od smlouvy mi neumožní odstoupit. Jsem tedy rozhodnut a připraven podat žalobu s pomocí advokáta. Ještě než se spojím s advokátem, tak zkusím, zda se mi podaří změnit jejich rozhodnutí pomocí této formy.


Produkt

LG Nexus 5


Požadované řešení

přeji si odstoupit od kupní smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2015 15:53, před 10 lety

Z rozsudku Nejvyššího soudu ČR ze dne ze dne 27. 7. 2011, sp. zn. 33 Cdo 3228/2009, vyplývá povinnost informovat spotřebitele o vyřízení reklamace. "Stanoví-li zákon č. 634/1992 Sb. v § 19 odst. 3 lhůtu 30 dnů k vyřízení reklamace od jejího uplatnění, pak prodejce svou povinnost splní, jestliže v zákonné lhůtě (není-li smluvena lhůta delší) též vyrozumí spotřebitele o způsobu vyřízení reklamace; až od tohoto okamžiku lze považovat reklamaci za vyřízenou z hlediska zamezení nevyvratitelné právní domněnky neodstranitelnosti vady."

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2015 15:26, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.