Společnost


DNO elektro s.r.o.
elektro

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52710Neuznaná reklamace TV LG 55NANO80

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2021, před 3 lety

Roman Pašek

Znění stížnosti

27.8. 2021

Timto reklamuji TV (G 55NANO80 - NanoCell™ 4K UHD TV , DVB T2 certifikováno),č.objednávky obchodu DN180601. Dnes ve 12:50 byla doručena dovozcem Toptrans. Po otevření obalu a vyndaní TV jsem byl nemile překvapen, na LCD se nacházeli po celé pravé straně TV fleky. Po konzultaci s prodejcem a zaslaní fota, mi bylo oznámeno, že je popraskaný. Po domluvě bylo prodejci zásláno okamžitě 6 fotek prasklé LCD a obalu TV. Celý proces trval od příjezdu po nahlášení všech potřebných informací prodejci cca 60 minut.Tímto bych chtěl požádat o brzskou výměnu vadného LCD za nový.

S pozdravem Pašek

17.9.2021

Dobrý den,

na základě Vámi doložených fotografií a odborného posouzení autorizovaného servisu jsme posuzovali Vaší reklamaci. Dle doručených fotografií a taky skutečného stavu kartonové krabice po doručení k nám ze svozu nebylo shledáno na kartonu žádné poškození, které by mělo za následek poškození pod obalem. Poškození v inkriminovaném místě na kartonových obalech není natolik silné, že by způsobilo ono poškození pod obalem. Aby došlo k poškození TV v obalu, musel by být obal v místě děravý a polystyren z vnitřní strany roztříštěný a rozdrolený, což obal reklamované televize nevykazuje, tudíž poškození během přepravy je vyloučené. Vzhledem k tomu, že posíláme zboží nové a originálně zabalené přímo od výrobce, není možné, aby kdokoliv před Vámi se zbožím jakkoliv manipuloval. Jedná se o mechanické poškození, ke kterému došlo mimo obal. Vzhledem k tomu, že se záruka nevztahuje na mechanické poškození, nenáleží tak kupujícímu práva z vadného plnění, pokud vada vznikla v důsledku :

- poškození výrobku způsobené nehodou
- mechanickým poškozením nebo nesprávnou manipulací s výrobkem
- poškození výrobku způsobená použitím výrobku v rozporu s návodem k obsluze
- poškození způsobená při neodborné instalaci, úpravě, modifikaci nebo používáním nesprávným způsobem, který je v rozporu s návodem k použití, technickými normami či bezprostředními předpisy platnými v České republice.

Na základě výše uvedeného jsme nuceni reklamaci zamítnout, a to z důvodu mechanického poškození. Omlouváme se, že pro Vás nemáme přívětivější zprávy při vyřízení reklamace. Veškeré naše tvrzení máme zdokumentováno fotografiemi, které byly zaslány přímo od Vás, a které jsme během posouzení pořídili i my. V případě, že nesouhlasíte s vaším vyjádřením, můžete se obrátit na Českou obchodní inspekci nebo příslušné orgány zabývající se soudními spory. Zabalený reklamovaný televizor posíláme na vaší adresu, společně s odborným vyjádřením autorizovaného servisu.

S přáním hezkého dne,

Mendrochová
MNOHO elektro

17.9.2021

Dobrý den, dnes mi příšlo zamítnutí reklamace na TG 55NANO80 - NanoCell™ 4K UHD TV G 55NANO80 - NanoCell™ 4K UHD TV. V žádném případě nesouhlasím se zamíntnutím reklamace RP-MN2133581, jelikož TV byla dopravena již poškozená a škoda obratem do 60 minut nahlášena . Trvám na tom, že chyba byla na straně prodávajícího a je na straně prodávajícího dokázat, že tomu tak v době prodeje nebylo. Trvám na tom, že jsem u reklamace postupoval dle zákona dle §2161 odst.2 občanského zákoníku a obrátil se na prodejce se svou reklamacív zákonné lhůtě a prosím o její vyřízení. Samozřejmě, že budu v tomto případě postupovat tak, že proti vaši společnosti zahájím právní kroky. S pozdravem Pašek


Produkt

Nefunkční TV LG 55NANO80


Požadované řešení

Požaduji výměnu porušeného nefunkčního zboží, které mi bylo dodáno, za funkční neporušené zboží, které jsem zaplatil, ale nebylo dosud dodáno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2021 16:43, před 3 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, společnost musí prokázat, že zboží předala spotřebiteli nepoškozené (video, foto či jinak). V případě, že by tuto skutečnost neprokázala u soudu, neusnesla by důkazní břemeno a spor by vyhrál spotřebitel.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2021 10:36, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2022 16:59, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.