Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jsem Vaší klientkou od svého prvního mobilního telefonu.Byla jsem vždy celkem spokojená, ale od letošního roku narážím na samé problémy, jejichž řešení mě stálo spoustu času a nervů.Přestěhovali jsem se a zajišťovala jsem do domu internet a internetovou TV. Po nejrůznějších komunikačních komplikacích mi byl zaveden internet vzduchem, který byl bohužel nevyhovující.Poté mi bylo nabídnut pevný internet, který vyhovoval. Vše se zdálo v pořádku, Vaše společnost mi však účtovala cenu za obě služby. Až po reklamaci mi bylo doporučeno napsat dobrozdání o změně služby. Zvýšené poplatky mi byly kompenzovány.
Opakovaně jsem hlásila změnu adresy, přesto mi na starou adresu přišel dopis o vyúčtování servisních služeb - poplatek 1999 za deinstalaci. Poplatek si společnost neoprávněně stáhla přes inkaso, kde mám nastavený limit na měsíční platby, tím pádem mi neproběhla klasická měsíční platba, kterou jsem byla nucena uskutečnit převodem dodatečně.Po telefonátu mi bylo řečeno, že se stala chyba a že mi bude neoprávněná částka vrácena na účet, což se zatím nestalo. Po těchto zkušenostech vážně uvažuji o změně operátora.
Kompenzace za způsobené problémy, vrácení 1999 Kč.
|
Tweet |
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.