Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#52716Do druhého dne páchnoucí salámy, maso, nekvalitní ovoce za poslední cca 2 roky.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2021, před 3 lety

Alena Beránková

Znění stížnosti

Dobrý den, bohužel už mně za poslední 2 roky došla trpělivost. Bydlím v blízkosti BIILY v Plzni na Borech objekt Luna, proto také jsem zde chodila nakupovat, ačkoliv jste o něco dražší. Cca za poslední 2 roky se zboží v této prodejně rapidně zhoršilo, ovšem na přístup prodavaček si nemohu stěžovat, jsou ochotné a příjemné, ale co naplat, když musí prodávat takovéto zboží. Budu psát k věci. Maso na první pohled není moc pěkné, ale to nejhorší na tom je, když ho rozbalím, mluvím o kuřecím mase, protože prakticky na výběr tam jiné maso skoro není, byla z něj cítit kyselost a pach. Ráno jsem ho koupila a k večeru otevřela, celý den bylo v lednici. Jsem ráda, že jsem ho nedala do mrazáku, protože si umíte představit, jaké by bylo po vytažení. Stalo se mně to již 3x, ale prodavačka mně vždy maso vzala zpět a vrátila mně peníze. Na to však, ale nemám náladu, peníze a ani čas. Nedávno jsem, zde koupila klobásy, druhý den jsem je vyndala z lednice, že je nakrájím, ale byly oslizlé a páchly, tak skončily v koši. Ovoce máte v akci, ale je to ostuda prodávat v takovém to stavu zboží, ono ani bez akce nevypadá kolikrát pěkně a je takové unavené. Nejsem jediná, kdo si toho všimnul. Raději kupuji maso někde jinde a to i pro psa. Včera jsem u Vás také koupila chleba zabalený v sáčku, ač byl měkký, ale uvnitř chleba jsem kousla do plísně a letěla celá půlka do koše. Nechápu proč si nevážíte zákazníků a u vás je k nákupu odrazujete. Uvažujeme, že v okruhu mých známých, který tam chodí také nakupovat, budeme posílat stížnosti, nebo se obrátíme přímo na hygienu. Bylo by dobré, kdyby jste se na to zaměřili a dodávali na prodejnu kvalitní zboží odpovídající ceně za kterou jí prodáváte a bylo více výběru i u masa. V reklamě uvádíte:: Billa dnes to nejlepší pro mě,, ale v tomto případě je to smutné. Děkuji pokud se na to zaměříte a sjednáte nápravu.


Požadované řešení

Sjednat nápravu! Dodávat kvalitní zboží, aby se za něj nemusely prodavačky stydět prodávat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2021 16:45, před 3 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Případně spotřebitel může podat podnět k Krajské hygienické stanici.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2021 10:06, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2022 16:19, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.