Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52719neuznaná reklamace celodenní skupinové jízdenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2021, před 3 lety

Milena Filipová

Znění stížnosti

Dne 18.9. jsem se s dětmi a se psem vypravila za příbuznými na rodinnou oslavu do Jílového u Prahy. Manžel odjel autem na služební cestu, a tak jsem se rozhodla pro vlak a docela se i těšila na cestu z Libně do Jílového. Paní v pokladně v Poděbradech nám cestu potvrdila a prodala nám celodenní jízdenku, upozornila na den železnice a její lepší cenu. ještě jsem zakoupila jízdenku tam a zpět pro psa. Ve vlaku nic o tom, že vlak nejede do Libně. Vystupujeme ve Vysočanech a paní v informační budce ČD nám hledá jiné spojení do Jílového. Nachází složité přestupy a na místě oslavy bychom byli o 2 hodiny později než podle mnou vyhledaného, v Poděbradech potvrzeného spoje. Pak by nás ještě čekala ten den stejná cesta domů. S taškami s dorty, kyticí, s dary, psem a dětmi se tedy rozhoduji vrátit se domů. Jedeme osobákem zpět, děti pláčou, těšily se. V Poděbradech chci vrátit 369 Kč za jízdenku. Čas přípravy, peníze za květiny, dorty padají na účet naší důvěry v České dráhy. Paní u pokladny nás odbývá, s tím, že jízdenka je označená a platí nám až do půlnoci. Néé, už se opravdu nechceme projet vláčkem. Jím dorty, které měly být pro někoho koho máme rádi a moc děkuji Českým drahám za bezva zážitek. Děti jsou stále neštastné z nepovedeného výletu. Příště už jedině autem.


Produkt

18.9. 2021, skupinová víkendová region Středočeský, přepravné pes Poděbrady - Jílové u Prahy, a zpět


Požadované řešení

Vrácení jízdného, skupinová jízdenka 329 + pes 40


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2021 13:27, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.