Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již po několikáté se mi stalo, že místo dodání balíku na moji adresu mi bylo jen oznámeno zprávou sms , že balík je uložen na poště, aniž by se pokusili balík doručit. Balíky si nechavám posílat do kanceláře, kde jsem každý den od 8-9 do 17-18 hod, popřípadě jsou zde ještě minimálně dva kolegové. Celý den jsem tudíž na adrese. Připadá mi absurdní platit nemalé peníze za to, že si pro balík stejně musím na poštu sama zajít!!!!Dnes jsem opět čekala na balík a nikdo se balík nepokusil doručit, nikdo nezavolal na tel, nikdo nezazvonil na řádně označený zvonek, nikdo nic nevhodil do schránky ,jen mi smskou bylo oznámeno, žě doručovací pokus nebyl úspěšný.
Když už platím za dodání balíku na adresu tak at je na adresu dodaný !!!!!
|
Tweet |
Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky. Děje-li se tak opakovaně, podejte stížnost přímo České poště a současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.
Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci může odesílatel, ale je nutné doložit podací stvrzenku. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.