Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#52729SIPO - přechod z papírové formy na elektronickou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2021, před 3 lety

Petr Vít

Znění stížnosti

Přes podání žádosti SIPO na poště Pardubice - Poděbradská na přechod platebního dokladu z papírové formy na čistě elektronickou mi nadále chodí papírové doklady, již dvakrát, na v žádosti vyplněný email mi dosud nepřišlo nic.
Co proboha jetě můžu udělat, abych poštu donutil žádost respektovat?
Nebo již pošta ve snaze své katastrofální hospodaření tuto možnost potichu zlikvidovala, aby spasila pro sebe těch pár korun a je tedy nutno zbavit se SIPO vůbec? V tom případě prosím o info, jak postupovat, protože budu muset TV poplatky platit nějak jinak, co se týká dosavadní uhrady energií přes SIPO tak tam již informaci mám.


Produkt

SIPO spojovací číslo 506***1782, doruč.ok. 53000/235


Požadované řešení

zastavení zasílání papírového dokladu na základě již dříve podané a poštou dosud ignorované žádosti, zasílání pouze na v žádosti uvedený email


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2021 13:22, před 3 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.