Společnost


JOHASPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5273Johasport s.r.o.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 23 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2014, před 10 lety

luboš báča

Znění stížnosti

Před rokem jsem si koupil u této společnosti na internet kopačky za cenu 1800 kč. Po prvním zápase mi u kopaček upadly špunty, následně jsem kopačky odeslal na reklamaci. Zboží bylo přijato společností, ale už mi zboží neposlai zpátky, ani se mnou jinak nekomunikovali napsal jsem asi 5 emailu, volal, číslo neexistuje, napsal jsem dokonce dopis Obchodnímu zástupci společnosti, které jsem našel v obchodním rejstříku.Je to už asi 3 měsíce, co jsem kopačky reklamoval a nic.


Produkt

Kopačky F50 fg adizero adidas


Požadované řešení

Nejradši bych za kopačky dostal peníze, po 3 měsících mám nárok na odstoupení od smlouvy. ale bych byl rád, kdybych kopačky dostal alespoň zpět opravené.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2015 16:23, před 10 lety

Prodávající nebo jím pověřený pracovník má povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Nedošlo-li k dohodě týkající se prodloužení této lhůty, může spotřebitel požadovat výměnu, přiměřenou slevu z kupní ceny nebo může od smlouvy odstoupit.

Odstoupení doporučujeme adresovat na sídlo společnosti spolu s dokumenty prokazující uplatnění reklamace (kopie). Korespondenci je vhodné zasílat s dodejkou. Spotřebitel může současně podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (konkrétně § 19) České obchodní inspekci, která může prodávajícímu za zjištěné porušení zákona uložit pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2015 15:29, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.