Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.Dnes jsem se řešil dotaz na problém u zámku na baterii u elektrokola.Po dlouhém asi 10 minutovém čekání na připojení mě pracovnice na on lince č 488 125 125.přepojila na asistenční službu,kterou mám sjednanou na elektrokolo.Pracovník mi řekl že tuto službu neprovádí .Zarazila mě neochota řešit můj problém.Moje pojistka se prý nevztahuje na problém se zámkem k baterii elektrokola.Tuto pojistku po této zkušenosti zruším.Děkuji.S pozdravem Simger T.
Požadoval jsem když asistenční služba toto neřeší že si zajistím otevření zámku na kole sám a úhradu kterou zaplatím za práci mi bude na základě poslané faktury proplacena.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.