Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, ve vlaku 7915 dne 20.9.21 v čase 16:18 jsem narazila na průvodčí, která mi nebyla schopna prodat jízdenku. Vlak měl být bez průvodčího,tak je jasné,že ve vlaku jsem si ji koupit nemohla ani u pokladny jelikož jsem vlak stihla jen tak. Pani průvodčí by mi měla povinná jízdenku prodat s přirážkou, Což neudělala a když jsem ji podávala svůj doklad totožnosti řekla,že je můj doklad neplatný což nebyl a vyjela po mne,že je její dobra vůle když další zastávku nevystoupim a dala mi z té její krásné dobré vůle pokutu ve výši 1017Kč.
Rozhodně si myslím,že Paní průvodčí se vůči mně nezachovala hezky a toto chování chci řešit.
Předem děkuji za odpověď a kladné vyřešení Adéla Koucká.
Prosím o prominutí pokuty a zaplacení jízdenky s přirážkou, tak jak to mělo být.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.