Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#52746Kabát Šapito Tábor,Nedodané vstupenky před začátkem akce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2021, před 3 lety

Lucie Rollová

Znění stížnosti

Koupila jsem u viagogo vstupenky: Cirkus Kabát 2021
3 VSTUPENKY, sobota 18. září 2021, 20:00,Cirkusové šapitó, Tábor, Česká republika, následně jsem využila Vaší nabídky a vstupenky nabídla zpět k prodeji. Vstupenky se očividně neprodaly, a tak jsem čekala, že vstupenky alespoň přijdou a půjdeme na koncert. Ovšem vstupenky v elektronické podobě nebyly ke stažení ani 25 minut před začátkem akce. Sledovala jsem stránky 18 září v 19:34 (pořízení printscreen) a nebyly ke stažení, ani ve 20:00 stále nebyly ke stažení. Takže jsme vůbec nemohli jít, protože viagogo nebylo schopno dodat vstupenky před začátkem akce. Kontaktovala jsem viagogo přes jejich formuláře, ale přichází jen otřepané fráze, ale řešení problému nikde. Zaplatili jsme 6090 za tři vstupenky, které nebyli schopni dodat včas. Žádám okamžitou nápravu.


Produkt

Cirkus Kabát 2021 3 VSTUPENKY sobota 18. září 2021, 20:00 Cirkusové šapitó, Tábor, Česká republika


Požadované řešení

Obratem vrátit platbu zpět na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2021 10:53, před 3 lety

Z povahy věci se v tomto případě bude jednat o fixní závazek ve smyslu ustanovení § 1980 občanského zákoníku. Podle 1. odstavce tohoto ustanovení zaniká závazek počátkem prodlení dlužníka. Účinky takového zániku závazku jsou shodné s odstoupením od smlouvy (odst. 2 stejného ustanovení) a strany si tak vrátí, co druhé straně plnily. V tomto konkrétním případě má tedy spotřebitel právo na navrácení peněžních prostředků, které byly poskytnuty prodávajícímu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2022 15:44, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2022 13:07, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.