Společnost


Sivák Josef

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#5275Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 21 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2014, před 10 lety

Klára Tesařová

Znění stížnosti

Dne 25. 11. 2014 jsem objednala přes www.vyprodejcen.cz zboží batůžek ovečka Shaun,magnetická+ kreslící tabulka a Cars kamion na dálkové ovládání 60cm za celkovou cenu 1.005 Kč včetně dopravného. Tentýž den jsem zboží zaplatila převodem z účtu, který mi byl odeslán v emailu od vyprodej.cz a již třikrát jsem se emailem dotazovala na zboží. Dodací lhůta byla dle obchodních podmínek stanovena na 10 dní + 3 dny max. navíc v období listopad - prosinec. Doposud jsem zboží neobdržela, ani žádnou písemnou odpověď. Telefonický kontakt si prodejce nepřeje, avšak při pokusu zavolat mu se nelze ani dovolat. Žádám tedy prodejce o nápravu a vrácení finančních prostředků na můj účet zpět pro porušení smluvních podmínek. Všechny potřebné kroky byly z mé strany dle smluvních podmínek prodejce učiněny, proto očekávám taktéž to samé od prodejce Josef Sivák - vyprodejcen.cz.


Produkt

Ovečka Shaun batůžek 1.00 ks 189 Kč, Magnetická + kreslící tabulka 2v1 1.00 ks 299 Kč, Cars kamion na dálkové ovládání.....60cm 1.00 ks 499 Kč 4


Požadované řešení

Řešením je pro mne již vrácení finančních prostředků zpět na můj účet 670100-2208077567/6210, ze kterého bylo zboží také odesláno. Podmínky pro splnění objednávky byly ze strany prodejce porušeny a proto pokud není schopen reagovat ani na emaily ze strany kupujícího, z a smírnou cestu již považuji pouze vrácení zaplacené platby 1.005 Kč ze dne 25.11.2014 na můj účet - výše uvedeno.
Klára Tesařová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2015 16:54, před 10 lety

V případě, že zboží nebylo v rámci uzavřené kupní smlouvy dodáno, má kupující právo dle § 1978 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit z důvodu prodlení - nedodání zboží ve sjednané lhůtě, ani ve lhůtě dodatečně stanovené. Pokud tak již kupující učinil, má právo na vrácení peněz. Lhůtu pro vrácení peněz je třeba v odstoupení určit. V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Pokud podnikatel již nekomunikuje, doporučujeme vést komunikaci písemně (nejlépe s dodejkou).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2015 10:54, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však doposud neprojevil zájem na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak může být řešen pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.