Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 20.9.2021 jsem omylem zaplatila přes QR kód na Váš účet 2600285563/2010 častku 274Kč, VS: 3024900362.Prosím o vrácení platby na můj účet: 2159033014/3030 nebo kontaktování a dohodnutí dalšího postupu. Platba měla dorazit na účet BM Moto, ale bylo mi řečeno, že k nim nedorazila a účet patří COMGATE.
Děkuji za vyřízení.¨
Pavlína Tošnarová, DiS.
Prosím o vrácení platby na můj účet: 2159033014/3030 nebo kontaktování a dohodnutí dalšího postupu.
|
Tweet |
Stížnost ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebitelce poskytnout součinnost s řešením problému.
Společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu.
V případě, že by byl ComGate Payments, a.s konečným subjektem, musel by prokázat, že na peněžité plnění má nárok, v opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení dle § 2991 občanského zákoníku.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.