Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#52754Vrácení platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 25 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2021, před 3 lety

Pavlína Tošnarová

Znění stížnosti

Dne 20.9.2021 jsem omylem zaplatila přes QR kód na Váš účet 2600285563/2010 častku 274Kč, VS: 3024900362.Prosím o vrácení platby na můj účet: 2159033014/3030 nebo kontaktování a dohodnutí dalšího postupu. Platba měla dorazit na účet BM Moto, ale bylo mi řečeno, že k nim nedorazila a účet patří COMGATE.

Děkuji za vyřízení.¨
Pavlína Tošnarová, DiS.


Požadované řešení

Prosím o vrácení platby na můj účet: 2159033014/3030 nebo kontaktování a dohodnutí dalšího postupu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2021 12:01, před 3 lety

Stížnost ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebitelce poskytnout součinnost s řešením problému.

Společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu.

V případě, že by byl ComGate Payments, a.s konečným subjektem, musel by prokázat, že na peněžité plnění má nárok, v opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení dle § 2991 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2021 11:01, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2022 15:05, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.