Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#52756Neuznana reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 25 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2021, před 3 lety

ladislav Poór

Znění stížnosti

Zakupil som od cestovnej kancelarie zajazd do Talianska ku moru.Povodnu destinaciu mi zmenili na inu.Isiel som vlastnym autom cca 1400km s manzelkou a 10r synom.Po prichode do destinacie sme najskor nemali nachystany apartman na slubeny cas,coby vsak nebol problem.Po prevzati apartmanu sme zistili,ze je cely vystriekany nejakym sprejom proti hmyzu,ale tak velmi,ze sa tam nedalo dychat. Pokusili sme sa vyvetrat,ale nedalo sa.tak sme prvu noc stravilio na nedaleokm hoteli,cca 40km od destinacie.Po navrate na druhy den,to bolo rovnake.Silny prenikavy zapach-vona.Oznamili nam,ze nemaju iny apartman. Tak sme im povedali,ze tam nemoze spat 10r chlapec a ked som to aj ja skusil na cca hodinu po prijazde,rozbolela ma hlava a bolo mi na zvracanie. Destinaciu sme opustili a isli sme si vybavit nahradne ubytovanie a aj stravu,aby sme sa aspon par dni okupali. Od nahradnych ubytovani mam doklady.Po opar dnoc (4),sme sa vratili domov.
Cestovna kancelaria nemala v mieste dovolenky delegata,takze sme komunikovali len s talianmi.
Dalsim kslamanim bola plaz. Bola plna odpadkov (mame fotodokumentaciu)a vobec sa nezhodovala s popisom cestovnej kancelarie. Poslednym klincom do "rakvy" bola vecera v prvy den. Oznamili nam ,ze mozeme konzumovat len maso a ziadne ryby,lebo vraj to ma Cedok tak dohdonute. Kym sme cakali aspon na veceru,chcel som synovi skratit pobyt jazdou na bicykloch,ktora bola v cene...bicykle nam nedal koli Covidu (ale bazen bol plny ludi hlava n ahlave). Tak sme poziadali o tenis. dali nam kluce od kutrov a jednu raketu,vraj viac nemaju. Bola to nocna mora a moj syn si vytrpel neskutocne dlhu a unavnu cestu v aute a hned prvu noc sme boli niteni hladat nahradne ubytovnaie,co nie je jednoduche a podaroli sa nam to az o cca 23h45.
Po navrate sa mi emailom ospravedlnila pani sedlackova a psotupila moju staznost na reklamacne oddelenie. Cakali sme cca mesiac a potom nam prisiel list,kde napsiali,ze to preverili a vsetko bolo vlsatne v poriadku.
Je to smutne,ze este v roku 20321 mame v EU taketo jednanie s klientom. Nerozumiem motivu,preco by som cestovat s 10r dietatom do destinacie vzdailenej 1400km a potom spal na hoteloch a kupoval si stravu. Navrhol som im,aby mi vratili plnu sumu a nebudeme sa musiet sudit. Vysmiali ma a psolai do p...e.
Som bezrdany a najma nestastny,ze nasa dovolenka (prva po 4rokoch),skoncila takto.


Produkt

Dovolenka s polpenziou v Toskansku (Číslo Vaší rezervace je 3207791)


Požadované řešení

Vratenie zaplatenej sumy v plnej hodnote.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2021 11:24, před 3 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytknul-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytknul-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitel také požadovat náhradu škody na majetku a také náhradu újmy za narušení dovolené. Pořadatel odpovídá zákazníkovi za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.

Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2021 10:52, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2022 14:58, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.