Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Objednala jsem si dne 21.9 oběd z Roma Menu pizza v Táboře v podobě tortily s masem, to co mi přišlo po cca hodině a par minutách místo zmiňovaných 30minut byla katastrofa! V tortile žádná čerstvá zelenina, jen nakladana kukurice, zelí ze zavarovacky, olivy a kyselé okurky. O mase radši mluvit nebudu. Zkratka ani psovi bych to nedala. Nehledě na to, ze byla polovina tortily rozmachaná v nějaké hodně neznáme omáčce.
Už nikdy víc! To půjdu radši do školní jídelny
S pozdravem
Fejglová Nikola
Zpoždění doručení, jídlo neodpovídá prezentaci, kvalita potravin...
Jakákoliv náhrada peněz.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá spotřebiteli při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitel může žádat nápravu. Spotřebitel by měl potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku. Právo na slevu náleží kupujícímu vždy, pokud neuplatní jiné právo.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.