Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Již poněkolikáté jsem odeslal láhve alkoholu, kdy vždy došli zcela v pořádku. Vždy je balím stejně.
Na základě přepravních podmínek zakázané přepravy: "obsahuje předměty a látky lehce poškoditelné, jako jsou alkohol a jiné drahé tekutiny ve skleněných lahvích, obdobných křehkých obalech"
jsem vždy nápoje přelil do odolných litrových plastových lahví.
Bohužel i přes velkou pevnost lahví, jednu roztrhli. Jasná vina zaměstnance neboť muselo být s balíkem hozeno z velké výšky na zem, takové zacházení se zásilkou lze označit za "nepřípustné".
Láhve jsem testoval a nedokázal jsem je zničit hodem o zem ani zeď.
Ze strany ppl odmítnuto převzetí zodpovědnosti, jakákoliv snaha o náhradu či poskytnutí nového zaslání balíku. Nic. Paní dokola odkazuje na zakázaný obsah přepravy, přičemž uložením do pevných nádob jsem tento bod neporušil.
Jednalo se o zásilku číslo 40070642690
Kompenzace zničeného zboží je 250,- Kč,
+ vrácení poštovného.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Co se týká náhrady škody, dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že poruší-li strana povinnost ze smlouvy (dodat nepoškozené zboží), nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.