Počet nahlášených stížností: | 95 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U společnosti Rumble corp. s.r.o. vystupující jako Meek s.ro. jsme si zakoupili akumulátorovou pilku na základě objednávky č. 27019.
Pilka sice dorazila včas, ale byla shledána jednak jako nefunkční ( není opatřena mazáním řetězu) a jednak vadná ( nejde vypnout řetěz) a ve lhůtě 14 dnů bylo odstoupeno od smlouvy a zboží vráceno.
Peníze dodavatel neposlal a na jakoukoliv korespondenci posílá automatickou odpověď ať se podíváme na FAQ.
Jedná se Elektrická ruční pilka BRENCHIE za 818.18 Kč s 21 % DPH celkem tedy 990 Kč
Žádáme ( marně) o vrácení zaplacené ceny a částky 120,- Kč za poštovné
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než mu je zboží doručeno), je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, dle výpisu z účtu vám již peníze byly vráceny. Prosíme o kontrolu. Děkujeme
Spotřebitel nás prostřednictvím e-mailové komunikace informoval o tom, že peníze stále nebyly na jeho účet připsány. Dále uvedl, že ze strany společnosti nedochází ohledně nastalé situace k žádné komunikaci.
Z tohoto důvodu stížnost přeřazujeme zpět na společnost, aby měla možnost spotřebiteli prokázat opak (např. anonymizovaným výpisem apod.).
Děkujeme stranám za součinnost.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den,
omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@meek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Žádnou částku jsme od společnosti REMART neobdrželi. Ať nám tedy pošle výpis z kterého bude platba patrna. Toto jsou jen plané výmluvy a zdržovací taktika. Nic nám nevrátili a neustále pokračuje jejich inzertní kampaň. Bylo by zajímavé zjistit kolik již poškodili spotřebitelů a kolik jich ještě poškozeno bude.
Děkujeme spotřebiteli za vyjádření. Žádáme společnost o stručnou reakci na to, zda částka opravdu byla připsána na účet spotřebitele tak, jak společnost uvedla ve své reakci 14.11.2021 19:55, případně o prokázání tohoto tvrzení.
Děkujeme stranám za součinnost
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@meek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.