Společnost


Rumble corp. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:95
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#52759Nevrácení platby za odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 3 měsíce 6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2021, před 3 lety

Petr Pavienský

Znění stížnosti

U společnosti Rumble corp. s.r.o. vystupující jako Meek s.ro. jsme si zakoupili akumulátorovou pilku na základě objednávky č. 27019.
Pilka sice dorazila včas, ale byla shledána jednak jako nefunkční ( není opatřena mazáním řetězu) a jednak vadná ( nejde vypnout řetěz) a ve lhůtě 14 dnů bylo odstoupeno od smlouvy a zboží vráceno.
Peníze dodavatel neposlal a na jakoukoliv korespondenci posílá automatickou odpověď ať se podíváme na FAQ.


Produkt

Jedná se Elektrická ruční pilka BRENCHIE za 818.18 Kč s 21 % DPH celkem tedy 990 Kč


Požadované řešení

Žádáme ( marně) o vrácení zaplacené ceny a částky 120,- Kč za poštovné


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2021 14:45, před 3 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než mu je zboží doručeno), je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.11.2021 19:55, před 3 lety

Dobrý den, dle výpisu z účtu vám již peníze byly vráceny. Prosíme o kontrolu. Děkujeme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2021 14:43, před 3 lety

Spotřebitel nás prostřednictvím e-mailové komunikace informoval o tom, že peníze stále nebyly na jeho účet připsány. Dále uvedl, že ze strany společnosti nedochází ohledně nastalé situace k žádné komunikaci.

Z tohoto důvodu stížnost přeřazujeme zpět na společnost, aby měla možnost spotřebiteli prokázat opak (např. anonymizovaným výpisem apod.).

Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 15:14, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.5.2022 20:51, před 3 lety

Dobrý den,
omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@meek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2022 16:43, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.6.2022 17:36, před 3 lety


Petr Pavienský

Žádnou částku jsme od společnosti REMART neobdrželi. Ať nám tedy pošle výpis z kterého bude platba patrna. Toto jsou jen plané výmluvy a zdržovací taktika. Nic nám nevrátili a neustále pokračuje jejich inzertní kampaň. Bylo by zajímavé zjistit kolik již poškodili spotřebitelů a kolik jich ještě poškozeno bude.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2022 11:59, před 3 lety

Děkujeme spotřebiteli za vyjádření. Žádáme společnost o stručnou reakci na to, zda částka opravdu byla připsána na účet spotřebitele tak, jak společnost uvedla ve své reakci 14.11.2021 19:55, případně o prokázání tohoto tvrzení.

Děkujeme stranám za součinnost

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2022 10:46, před 2 lety

Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@meek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2022 14:02, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2022 15:35, před 2 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.