Společnost


O2 Family, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5276Ignorace a neochota

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 23 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2014, před 10 lety

Andrea Magulová

Znění stížnosti

Dobrý den, přístup vaší firmi se mi vůbec nelíbí.
1) slibujete odměnu za přivedeného zákazníka ale ta nikde!
2) Za služby operátora musím platit 30kč!
3) když už zaplatím 30kč čekala bych že mi pomůže nebo vyřeší můj problém ale vykašle se na to a já musím volat opakovaně a stále se nic neděje!
4) několikrát jsem volala a žádala o formulář výpovědi a bylo mi řečeno do 10dnů vám přijde na email. nic nepřišlo a musela jsem volat znovu! opět zaplatím 30kč za to že kašlete na své zákazníky. A opět mi bylo sděleno do 10dnů... jaký je problém poslat jeden formulář na email během dne? Je to jen zbytečné prodlužování a ignorace z Vaší strany! Na každý mail čekat 10 dní a kolikrát i měsíc že? Někdy vlastě ani nedorazí vůbec.. no co on si zaplatí 30kč yase když to chce ukončit alespoň z něho dostaneme co nejvíc peněz než odejde. takhle to chápu já. Navíc to prodlužujete a protahujete schválně jen aby zakazník nestihnul vypovědět smlouvu ke dni jejího uplinutí a tím by byl vázán další rok proti své vůli.Již téměř měsíc žádám o výpovědní formulář stále slibován a dodnes nic nepřišlo. Dnes jsem si ho vyplnila přes samoobsluhu, na kterou jsem neměla heslo tudíž jsem musela opět volat operátora za 30kč. Odeslala žádost a odpověď že se tomu budete věnovat až budete mít čas mě jaksi vykolejila! To máte tolik času na všechno?? Jen kdyby vám někdo nezaplatil za telefon, to by jste byli jistě pohotovější! Důrazně Vás žádám o kladné vyřízení mé výpovědi a poskytnutí všeho co je potřeba k přechodu na jiného operátora. A to nejlépe okamžitě... Děkuji Magulová


Požadované řešení

Rychlé ukončení smlouvy!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2015 18:18, před 10 lety

Obecně lze smlouvu vypovědět bez uvedení důvodu s výpovědní lhůtou dva měsíce, počítanou od prvého dne měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé smluvní straně. Smlouva uzavřená na dobu určitou zaniká uplynutím sjednané doby jen v případě, že účastník výslovně poskytovateli sdělí, že na ukončení smlouvy uplynutím doby trvá, a to v termínu do
15 dnů před tímto datem.

Výpověď je jednostranné právní jednání, které je účinné dojitím do sféry operátora. Pokud tedy není možné uplatnit výpověď elektronicky, doporučujeme spotřebitelce, aby ji zaslala poštou doporučeně a nejlépe i s dodejkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2015 15:33, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.