Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#52765Poškozená TV

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 24 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2021, před 3 lety

Kateřina Mikulášová

Znění stížnosti

Dobrý den, zakoupila jsem asi před rokem a půl TV od společnosti czc.cz a začala mě zlobit.Odvezla jsem ji na první reklamaci a TV jsem bohužel otevřela doma a byla poškrábána. Informovala jsem společnost a bylo mi řečeno že jsem si ji měla zkontrolovat ihned což bohužel byla pravda a tak jsem si na své náklady nechala tv vylestit abych se na to nemusela dívat. Bohužel tato vada se s TV opakovala a já musela tv odvést znovu. Při předávání byl sepsán opět protokol, kde je popsané že jsou poškrábáne nožičky. Při vyzvednutí z druhé reklamace jsem byla však byla poučena a TV jsem chtěla vidět. Při rozbalení na prodejně jsem byla opět v šoku tv má poškrábáný jak rámeček tak i displej. Řekla jsem že reklamaci nepříjmu a oni že to pošlou tedy zpět že si to měli oni ohlídat. Nyní mi přišlo vyrozumění, že tv již v takovém stavu byla a že se to řešilo v první reklamaci. Psala jsem jim, že při předávání byli pouze nožičky jak je uvedeno v protokole, ale trvají si na tom, že to tak bylo a že si ji mám přijet vyzvednout. Žádám prosím o pomoc jelikož podruhé už si to líbit nenechám. DĚKUJI


Požadované řešení

Vrácení peněz jelikož na poškrábány displej se dívat nebudu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2021 11:34, před 3 lety

V souladu s ustanovením § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za poškození, ztrátu nebo zničení věci odpovídá ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.

Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci, pokud by vzhledem k povaze poškození (zjevné) bylo možné předpokládat, že bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno. Vzniklou škodu je vhodné namítnout ihned při převzetí, aby subjekt nemohl namítnout, že k ní došlo v mezidobí.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2021 10:54, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2022 15:00, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.