Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, zakoupila jsem asi před rokem a půl TV od společnosti czc.cz a začala mě zlobit.Odvezla jsem ji na první reklamaci a TV jsem bohužel otevřela doma a byla poškrábána. Informovala jsem společnost a bylo mi řečeno že jsem si ji měla zkontrolovat ihned což bohužel byla pravda a tak jsem si na své náklady nechala tv vylestit abych se na to nemusela dívat. Bohužel tato vada se s TV opakovala a já musela tv odvést znovu. Při předávání byl sepsán opět protokol, kde je popsané že jsou poškrábáne nožičky. Při vyzvednutí z druhé reklamace jsem byla však byla poučena a TV jsem chtěla vidět. Při rozbalení na prodejně jsem byla opět v šoku tv má poškrábáný jak rámeček tak i displej. Řekla jsem že reklamaci nepříjmu a oni že to pošlou tedy zpět že si to měli oni ohlídat. Nyní mi přišlo vyrozumění, že tv již v takovém stavu byla a že se to řešilo v první reklamaci. Psala jsem jim, že při předávání byli pouze nožičky jak je uvedeno v protokole, ale trvají si na tom, že to tak bylo a že si ji mám přijet vyzvednout. Žádám prosím o pomoc jelikož podruhé už si to líbit nenechám. DĚKUJI
Vrácení peněz jelikož na poškrábány displej se dívat nebudu.
|
Tweet |
V souladu s ustanovením § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za poškození, ztrátu nebo zničení věci odpovídá ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.
Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci, pokud by vzhledem k povaze poškození (zjevné) bylo možné předpokládat, že bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno. Vzniklou škodu je vhodné namítnout ihned při převzetí, aby subjekt nemohl namítnout, že k ní došlo v mezidobí.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.