Společnost


Slavia pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#52767Neopravněně naučtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2021, před 3 lety

VASYL GIRNYK

Znění stížnosti

Eviduji na pojistne smlonvě nedoplatek ve vyši 4627kč.Smlouvu žadně jsem ukončil v roce 2020 a přešel k jine pojištovně.Nemam žadný dluh,nevim za co mam platit pojistku.Diky .Z pozdravem p.Girnyk Vasyl


Produkt

auto škoda octavia


Požadované řešení

At nechaji mne na pokoji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2021 16:21, před 3 lety

Dle § 2803 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen "OZ"), pojištění zaniká uplynutím pojistné doby. Nicméně § 2807 OZ říká, že je-li pojištění ujednáno s běžným pojistným [pojistné stanovené za časové období dohodnuté v pojistné smlouvě (pojistné období)], zaniká pojištění na základě výpovědi podané pojistníkem ke konci pojistného období, avšak výpověď musí být doručena nejméně šest týdnů přede dnem, ve kterém uplyne pojistné období.

Záleží tedy, o jaké pojištění se jedná. Pokud se jedná o pojištění s běžným pojistným, doporučujeme zjistit si konec pojistného období a vypovědět smlouvu nejpozději šest týdnů před koncem pojistného období. Výpověď smlouvy je vhodné zaslat nejlépe poštou doporučeně s dodejkou pojistiteli.

Mimo výše uvedený případ lze smlouvu ukončit podle podmínek dohodnutých ve smlouvě anebo dohodou smluvních stran.

Dle § 570 odst. 1 OZ platí, že právní jednání působí vůči nepřítomné osobě od okamžiku, kdy jí projev vůle dojde. Zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2021 23:20, před 3 lety

Společnost nás kontaktovala prostřednictvím e-mailu s žádostí o uveřejnění tohoto vyjádření:

"Klient požádal o ukončení smlouvy na dobu neurčitou dohodou, v době již běžícího nového pojistného období. Pojišťovna návrh odmítla s informací, že smlouva může být ukončena ke konci pojistného období, s povinností úhrady pojistného; toto řešení klient písemně odsouhlasil.

Přesto však do dnešního dne neuhradil pojistné, které je standardně vymáháno. Pojišťovna tedy považuje stížnost za zcela nedůvodnou. Klient nevyužil možnost jednoduchého získání informací prostřednictvím adresy stiznosti@slavia-pojistovna.cz, uveřejněné na webu pojistitele."

Děkujeme společnosti za součinnost, stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby se mohl na vyjádření reagovat, popř. stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2021 16:08, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 10:45, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.