Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
dostal jsem dopis o zaniku pojistky a pak chteji uhradit dluh častka 717kč proto jsem jim psal že nemam dluhy
auto škoda fabia
ne budu platit za vzduch-nemam u nich dluh ,mam jine pojistky
|
Tweet |
Dle § 2803 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen "OZ"), pojištění zaniká uplynutím pojistné doby. Nicméně § 2807 OZ říká, že je-li pojištění ujednáno s běžným pojistným (pojistné stanovené za časové období dohodnuté v pojistné smlouvě (pojistné období)), zaniká pojištění na základě výpovědi podané pojistníkem ke konci pojistného období, avšak výpověď musí být doručena nejméně šest týdnů přede dnem, ve kterém uplyne pojistné období.
Záleží tedy, o jaké pojistné se jedná. Pokud se jedná o pojistné s běžným pojistným, doporučujeme zjistit si konec pojistného období a vypovědět smlouvu nejpozději šest týdnů před koncem pojistného období. Výpověď smlouvy je vhodné zaslat nejlépe poštou doporučeně s dodejkou pojistiteli.
Mimo výše uvedený případ lze smlouvu ukončit podle podmínek dohodnutých ve smlouvě anebo dohodou smluvních stran.
Dle § 570 odst. 1 občanského zákoníku platí, že právní jednání působí vůči nepřítomné osobě od okamžiku, kdy jí projev vůle dojde, zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
z důvodu ochrany osobních údajů klienta byla odpověď odeslána přímo na jeho e-mailovou adresu.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem
Eva Jabulková
manažer řešení stížností
ČSOB Pojišťovna
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.