Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52770Ukončení spolupráce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2021, před 3 lety

Dana Vaniková

Znění stížnosti

Dobrý den, prosím o ukončení objednávky. Číslo předplatitele je 8***30. Prosím chtěla bych ukončit spolupráci.
Děkuji za kladné vyřízení. S pozdravem hezkého dne
Dana Vaníková


Produkt

Nechci posílat produkt


Požadované řešení

ukončení spolupráce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2021 13:53, před 3 lety

Portál VašeStížnosti.cz slouží primárně pro řešení spotřebitelských sporů, resp. ke zprostředkování kontaktu mezi podnikatelem a spotřebitelem za účelem dosažení smírného řešení jejich sporu. Kontaktovat společnost tímto způsobem za účelem zrušení smluvního závazku není příliš vhodné, neboť účast na naší platformě je pouze dobrovolná. Jinými slovy, společnost se vůbec nemusí do fungování naší služby zapojit a žádost spotřebitele zaregistrovat. Proto spotřebiteli doporučujeme kontaktovat společnost standardním způsobem na její kontaktní údaje.

Společnost Westerfield Int. AG od srpna 2017 využívá pro prodej rovněž společnost Mylando AG, CH-130.3.016.592-8, se sídlem Staldenbachstrasse 30, 8808 Pfäffikon SZ, Švýcarsko. Společnost Mylando AG sice uvádí následující adresu: Mylando AG, PO Box 66, 1620 AB Hoorn, Nizozemsko, ovšem požadavek po spotřebitelích, aby doručovali do ciziny, je nepřiměřený. Odstoupení od smlouvy (popřípadě výpověď smlouvy) může spotřebitel zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Mylando AG / Westerfield Int. AG., P.O.Box 18, Praha 2, 120 00.

Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

Není-li již možné od smlouvy odstoupit, je nutné smlouvu vypovědět. Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost Westerfield Int. AG, nejlépe doporučeně s dodejkou na výše uvedené adrese a smlouvu vypovědět.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.