Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pokoj č. 103 neodpovídá svému označení jako Comfort. Večer i v noci je slyšet hluk z kuchyně (vysokootáčkový přístroj, první noc to bylo až do 0:30, druhá byla už lepší, cca do 22h.). Výhled do zdi také neodpovídá snímkům na webu.
ubytování 3. - 5. 9. 2021 v apartmánu Comfort za 6 280 Kč
sleva 941 Kč
|
Tweet |
Při řešení stížnost vycházíme z toho, že se nejednalo o zájezd ve smyslu zákona č. 159/1999 Sb., o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu. Dle tohoto zákona je zájezd soubor alespoň dvou služeb cestovního ruchu (doprava, ubytování nebo jiná obdobná služba cestovního ruchu). V tomto případě nám z textu stížnosti plyne, že šlo o poskytnutí pouze jedné služby cestovního ruchu - ubytování.
Jestliže nebylo spotřebiteli ubytování poskytnuto ve sjednané kvalitě, může spotřebitel poskytnutí ubytovacích služeb reklamovat.
Nebyla-li reklamace vyřešena "na místě" v průběhu ubytování, připadá v řešené věci v úvahu reklamace alespoň ex post. Jako způsob vyřízení reklamace si z tohoto důvodu lze představit buď požadavek na přiměřenou slevu z ceny zaplacené za ubytování, anebo poskytnutí služby (dodatečně) náhradním způsobem (bezplatně). Reklamace musí být vyřízena zásadně do 30 dnů od jejího uplatnění.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost se doposud ke stížnosti nevyjádřila. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.