Společnost


VAKABRNOCZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52771Neuznána reklamace Penzionu Jiřinka – pokoj č. 103 Comfort tomu značení neodpovídá

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 28 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2021, před 3 lety

Radim Bárta

Znění stížnosti

Pokoj č. 103 neodpovídá svému označení jako Comfort. Večer i v noci je slyšet hluk z kuchyně (vysokootáčkový přístroj, první noc to bylo až do 0:30, druhá byla už lepší, cca do 22h.). Výhled do zdi také neodpovídá snímkům na webu.


Produkt

ubytování 3. - 5. 9. 2021 v apartmánu Comfort za 6 280 Kč


Požadované řešení

sleva 941 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2021 16:18, před 3 lety

Při řešení stížnost vycházíme z toho, že se nejednalo o zájezd ve smyslu zákona č. 159/1999 Sb., o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu. Dle tohoto zákona je zájezd soubor alespoň dvou služeb cestovního ruchu (doprava, ubytování nebo jiná obdobná služba cestovního ruchu). V tomto případě nám z textu stížnosti plyne, že šlo o poskytnutí pouze jedné služby cestovního ruchu - ubytování.

Jestliže nebylo spotřebiteli ubytování poskytnuto ve sjednané kvalitě, může spotřebitel poskytnutí ubytovacích služeb reklamovat.

Nebyla-li reklamace vyřešena "na místě" v průběhu ubytování, připadá v řešené věci v úvahu reklamace alespoň ex post. Jako způsob vyřízení reklamace si z tohoto důvodu lze představit buď požadavek na přiměřenou slevu z ceny zaplacené za ubytování, anebo poskytnutí služby (dodatečně) náhradním způsobem (bezplatně). Reklamace musí být vyřízena zásadně do 30 dnů od jejího uplatnění.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2022 15:55, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2022 14:12, před 3 lety

Společnost se doposud ke stížnosti nevyjádřila. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.