Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.9.2021 v 11.18 mně byla zaslána zpráva SMS a e-mailem o doručení balíku DR0771***525U na adresu Jindra Kolečková, Požárníků 41, 33011 Třemošná. Celý den jsme doma a čekali jsme na doručení, ale bohužel nikdo nedorazil, nezvonil /zvonek máme v pořádku/, ani nás předtím nekontaktoval telefonem /ostatní přepravci dělají/. Snažila jsem se několikrát volat řidiči na uvedené číslo 734***383, ale byl pořád nedostupný. Volala jsem i na doručující DEPO Plzeň 72, dle jejich tvrzení prý byl přepravce na naši adrese dne 21.9.2021 v 15.40. Ve schránce nebyl žádný doklad o tom, že byl přepravce na místě, ani nedorazila žádná SMS nebo e-mail, že jsme nebyli k zastižení. Teprve až dnes 22.9.2021 v 13.48 přišla SMS a zároveň i e-mail, že zásilka, která nemohla být doručena, je uložena na poště 33011 Třemošná. Proč jsem si asi dávala BALÍK DO RUKY, abych pro něj chodila na poštu? S poštou ve Třemošné mám léta dobré zkušenosti. Už se nedivím Plzeňákům, že na Českou poštu nadávají. Viz výše moje hned PRVNÍ doručení zásilky.
Balík do ruky
Žádám o opětovné dodání na moji uvedenou adresu po předchozím upozornění, abychom byli k zastižení.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.