Počet nahlášených stížností: | 33 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaplatila jsem voucher, udělala objednávku, ale nedošel potvrzující email. Udělala jsem objednávku znovu, ale odpověď byla, že voucher byl už použit. Několikrát byl zaslán email na Nákup v akci, aby poradili co s tím, ti žádali Slevový mix o vyjádření, ale od nich mi nikdy odpověď nepřišla. Tak že nemám ani peníze ani bezdrátová sluchátka.
MULTIFUNKČNÍ BEZDRÁTOVÁ SLUCHÁTKA
Vrátit peníze nebo dostat zboží.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka prokáže, že voucher řádně u poskytovatele slevy uplatnila, má nárok na dodání zboží. Podá-li spotřebitel objednávku prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku, je podnikatel povinen prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku neprodleně potvrdit její obdržení; to neplatí při uzavírání smlouvy výlučně výměnou elektronické pošty nebo obdobnou individuální komunikací. Spotřebitelka může prokázat, že číslo voucheru svědčí jí a zboží ještě neobdržela.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.