Společnost


Systém Centre s.r.o.

Počet nahlášených stížností:116
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

83%
17%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#52782Mobilní telefon s mnoha vadami

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2021, před 3 lety

Vojtěch Bureš

Znění stížnosti

20.9.2021 Jsem koupil "nový" mobilní telefon Blackberry Classic v internetovém obchodě "idealstore.cz", nicméně na faktuře je uveden jako dodavatel System Centre. Mobil přišel bez folie na displeji, tatáž krycí folie chyběla i na foťáku, na telefonu pravidelně "vypadává" SIM karta, mobil se náhodně vypíná s tím, že má slabou baterku, po zapojení nabíječky má okamžitě zas zpátky původní hodnotu baterie, po nějaké době se opět náhodně vypne kvůli slabé baterii, barvy displeje jsou "zažloutlé" a část klávesnice má slabé podsvícení. Zkrátka telefon vykazuje všechny známky toho, že rozhodně nejde o nový kus, ale spíše o používaný a velice špatně zrepasovaný. Obratem jej proto pochopitelně posílám zpět.


Produkt

Blackberry Classic, černá barva, placeno dobírkou


Požadované řešení

Doufám, že mi dodavatel vrátí peníze, neboť se zřejmě nejedná zdaleka o první případ a tudíž nehodlám riskovat další nefunkční mobilní telefon.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2021 13:32, před 3 lety

Pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.

O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. V takovém případě vzniká spotřebiteli právo na odstoupení od smlouvy dle § 2169 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2021 11:54, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.