Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#52785Opakované nedodání firemní korespondence na adresu sídla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2021, před 3 lety

Alena Kohoutková

Znění stížnosti

Doručovatel České pošty na Praze 9 Kbely , opakovaně nedoručil důležitý dopis do řádně označené schránky na adrese Borovnická 836/28 , kde sídlí firma Flowergift a.s. Dopis byl doručovatelem následně označen a vrácen zpět odesilateli s označením na obálce z těchto důvodu : NA UVEDENÉ ADRESE NEZNÁMÝ !! Obálku máme ve firmě připravenou na ukázku !

Takto může Česká pošta s doručovatelem rychle dostat do problémů jakoukoliv další firmu !!
Rozhodně pošleme stížnost dál !!

Flowergift a.s.
předseda představenstva
Alena Kohoutková
info@flowergift.cz


Produkt

nedodání důležité korespondence


Požadované řešení

Ráda bych se osobně setkala s doručovatelem, který je na obálce podepsaný


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2021 14:12, před 3 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.