Počet nahlášených stížností: | 95 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nebyl dodán náhradní řetěz, zboží nefunkční, zlomena koncovka zástrčky.(mám fotodokumentaci) Zboží dodáno 22.7.2021. (nekompletní dodávka, navíc zboží zcela nefunkční)Objednávka číslo 25811, prodejní doklad č. 32111967 ze dne 16.7.2021
V den dodání 22.7.2021 zasláno ihned zpět (22.7.2021) s reklamačním protokolem Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy ve 14 denní lhůtě
na adresu Rumble corp. s.r.o., Letní 76, Krhová – PSČ 756 63, Krhová. (podací lístek mám)
Do dnešního dne bez odezvy
zboží nefunkční. Elektrická ruční pilka BRENCHIE
vrácení peněz
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
dle výpisu z účtu vám již peníze byly vráceny. Prosíme o kontrolu. Děkujeme
Kontrolou bankovních výpisů k dnešnímu dni - 16.11.2021 nebyla částka vrácena, žádám o datum kdy byl příkaz podán
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby se mohla k tvrzení spotřebitelky vyjádřit.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den,
omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@meek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.